3…2…1… nu går det løs med den nye varebil MAN TGE

Endelig… efter 1½ års forberedelse, Er MAN nu klar til lanceringen af den nye MAN TGE i Danmark .

”Rigtig” Danmarkspremiere

Den nye MAN TGE havde Danmarkspremiere på Transport 2017 i foråret, men det var kun i form af to udstillede modeller. Lanceringsplanen har hele tiden heddet september 2017, så nu er MAN klar til den rigtige Danmarkspremiere, med prøvekørsel af mange forskellige modelvarianter.

Invitation til MAN TGE Discovery Tour

Markedslanceringen vil ske I september og oktober, hvor MAN inviterer alle interesserede til MAN TGE Discovery Tour. Discovery Tour’en kommer rundt til samtlige MAN forhandlere i Danmark og starter den 5. september hos MAN i Greve.

I løbet af de to månederMAN TGE Discovery Tour’en varer bliver der således rig lejlighed til for alle at se, teste, mærke og ikke mindste prøvekøre den nye varebil fra MAN.

En både glad og travl varebilschef

MANs varebilschef Nicolai sperling er her op til markedslanceringen en både glad og travl mand: ”Det er dejligt endelig at nå frem til det, som det hele handler om – nemlig at få vores fantastiske varebil ud til kunderne. I disse dage har vi travlt med at gøre klar til vores store MAN TGE Discovery Tour. Varebiler kommer hver dag hjem fra fabrikken og bliver kørt direkte ud til forhandlerne og vi er i øjeblikket ved at udsende invitationer til kunderne”.

Premium produkt, som vi er stolte af

Det er ikke uden stolthed at Nicolai Sperling og resten af MAN organisationen nu ser frem til for alvor at skulle vise de nye produkter frem til kunderne. Nicolai sperling fortsætter ”Suveræne køreegenskaber, lavt støjniveau og meget høj kvalitet i førerkabinen kendetegner den nye MAN TGE. Dertil kommer at den nye TGE er med til at sætte en ny standard hvad angår sikkerheds- og hjælpefunktioner. Blandt andet har vi valgt at den nye MAN TGE skal have aktiv nødbremseassistent som standard. Dermed bliver MAN TGE den eneste varebil i Danmark, som har denne vigtige sikkerhedsdetalje som standard”.

To nye sælgere på plads

For at imødekomme den forventede efterspørgsel fra kunderne, er MAN løbende i gang med at opbygge den nye varebilsafdeling. Op til lanceringen har MAN netop ansat to nye sælgere til afdelingerne i Greve og Aarhus og inden længe vil man også have en national Key Account manager på plads. Ligeledes har MAN henover sommeren ansat nye medarbejdere til TGE teamet indenfor teknisk support.

• nicolai sperling
  • tge