Fleksibel styrke i Skelhøje

Ny bil fra MAN i Herning viser vejen!

Transport af ophalercontainere er ofte et hårdt job, der kræver både erfaring, ekspertise og korrekt materiel. Erfaringen og ekspertisen har vognmand  Niels Rasmussen i Skelhøje, og det er ikke mindst denne baggrund, der har ført til valget af hans nyeste materiel: En 4-akslet MAN TGS med trippelbogie og styrende aksler foran og bagved drivakslen, monteret med en kraftig SAWO kroghejs af type XR 21S.

Denne specifikation i kombination med den kraftige 480 hk motor og fuld luftaffjedring giver en enestående manøvreevne og fleksibilitet, der gør bilen til et profitabelt værktøj i hænderne på den erfarne vognmand. Der er naturligvis også taget hensyn til arbejdsmiljøet i førerhuset med bl.a. ComfortShift gearskifte og klimaanlæg, og sikkerheden tilgodeses med både bakkamera og cyklistkamera.

• Lastbiler, transportbil