Live afsløring af den nye MAN Truck Generation!

MAN Truck & Bus præsenterer den nye lastbilgeneration for offentligheden d. 10. februar 2020 i Bilbao. Fra kl. 20.30 vil det være muligt at se lanceringen direkte på MAN Truck & Bus’ YouTube kanal.

D. 10. februar 2020 er det endelig tid til, at den nye MAN lastbil ser dagens lys. Den nye model bliver næste led i den succesfulde TG serie, som er blevet solgt i utallige varianter siden sin lancering i 2000. Det nye MAN flagskib har fokus på chaufførens behov og brugervenlighed. Den nye lastbil sætter helt nye standarder for fremtidens transportbehov, hvor ufejlbarlig MAN kvalitet møder et højt innovativt niveau. Nytænkende digitale løsninger og fokus på sikkerhed er MANs vigtigste standpunkter ved fremstillingen af det nye banebrydende køretøj.

Se lancering direkte fra Bilbao, Spanien, via MAN Truck & Bus’ YouTube kanal.

Dato: 10.02.2020

Tid: 20:30

Live-Link: https://www.youtube.com/user/mantrucksandbuses

URL : http://press.mantruckandbus.com/reveal-of-the-new-man-truck-generation-in-live-stream/