Ny møbeltransporter til JF Trans

Ny møbeltransporter til JF Trans

Alsidighed og fleksibilitet er grundlaget for JF Trans. Firmaets nye vogntog supplerer forretningens aktiviteter på fremragende vis.

Det er altid godt at have flere ben at støtte på, og JF Trans i Århus er et skoleeksempel på en transportvirksomhed, der spænder vidt: møbeltransport, krankørsel, affaldscontainere, levering af sten og grus og meget mere. Firmaet har netop indsat et nyt vogntog til lettere godstyper.

Det nye vogntog er et træk bestående af et 2-akslet MAN TGX 18.400 og en 2-akslet kærre, begge opbygget med kasse og bagmonterede lifte. Vogntoget er beregnet primært til møbeltransport mellem Danmark og Sverige, og det er perfekt afstemt til denne form for overvejende volumentransport. MAN-lastbilen er specificeret i samarbejde med Sebastian Jacobsen, MAN i Århus.

MAN Truck & Bus er en af Europas førende producenter af erhvervskøretøjer og udbydere af transportløsninger med en årlig omsætning på mere end 11 milliarder euro (2021). Virksomhedens produktportefølje omfatter varebiler, lastbiler, busser og diesel- og gasmotorer samt tjenester relateret til passager- og godstransport. MAN Truck & Bus er et firma tilhørende TRATON SE og beskæftiger mere end 34.000 mennesker verden over.

MAN Truck & Bus Danmark A/S