Universel specifikation til alsidig virksomhed

Universel specifikation til alsidig virksomhed

Hjallerup Maskinforretning leverer stort set alt til både landbrug og fritid, så lastbilen skal også være alsidig

Når man driver en alsidig forretning med et udvalg, der strækker sig fra de største landbrugsmaskiner og til småting som værktøj og have/park maskiner via seks filialer i Nordjylland samt en webshop, skal transportudstyret også kunne klare lidt af hvert.

Det havde salgskonsulent Morten Larsen fra MAN i Svenstrup den helt rette løsning på: en 3-akslet MAN 28.440 trækker med løftbar, tvillingmonteret bogieaksel samt en kraftig 28 tm Hiab kran bag førerhuset. Alt perfekt afstemt til en ligeledes ny maskintrailer til de tunge maskiner.

Chaufførens arbejde - og økonomien - tilgodeses med bl.a. TipMatic gearskift og Truck navigation, der sikrer den optimale rute uden problemer.

MAN Truck & Bus er en af Europas førende producenter af erhvervskøretøjer og udbydere af transportløsninger med en årlig omsætning på mere end 11 milliarder euro (2021). Virksomhedens produktportefølje omfatter varebiler, lastbiler, busser og diesel- og gasmotorer samt tjenester relateret til passager- og godstransport. MAN Truck & Bus er et firma tilhørende TRATON SE og beskæftiger mere end 34.000 mennesker verden over.

MAN Truck & Bus Danmark A/S