Ny model fra Mercedes-Benz har fået prisskilt

Ny model fra Mercedes-Benz har fået prisskilt

Mercedes-Benz har fået et helt nyt familiemedlem: GLB. Med mulighed for 7 sæder pakket ind i et moderne, progressivt design, er der høje forventninger til den alsidige SUV, som kan erhverves herhjemme til priser, der begynder ved 445.098 kroner.

Den ny GLB er en kombination af en rummelig familiebil og en fleksibel SUV. Med stærke designreferencer til off-road klassikere, et højt niveau af sikkerhedsudstyr, 5 stjerner i Euro NCAP samt fleksible sæde-løsninger, er der tale om en model, der appellerer bredt.

GLB lanceres med en privatkøbekampagne med fordelagtige priser, som inkluderer Advantage-pakken til en værdi af 30.000 kroner. Pakken indeholder MB Navigation, 10” digitalt display i midterkonsollen, parkeringspakke samt spejlpakke. Fx kan man vælge GLB 200 til 464.898,- kroner eller den tilsvarende diesel-model 200 d - ligeledes til 464.898,- kroner.

Se flere priser her.

Ved lancering spænder det samlede motorudvalg over fire dieselvarianter; 180 d, 200 d, 200 d 4MATIC og 220 d 4MATIC, mens benzinudgaverne tilbydes i 200-udgaven og den kraftfulde 250 4MATIC-version. Samtlige modeller sælges med automatgear, og flere motorvarianter lanceres løbende.

Attraktive, enkle pakker

For at gøre det så enkelt og prisvenligt som muligt at sammensætte sin GLB, har Mercedes-Benz sammensat pakker af noget af det mest populære ekstraudstyr.

Kunderne kan med fordel kigge i retning af henholdsvis Premiumpakken til 25.000 kroner, som i tillæg til udstyret i Advantage-pakken blandt andet også giver kunderne KEYLESS GO-komfortpakken, et opgraderet lydanlæg, ambiente-belysning samt et større, 10” digitalt display til instrumenteringen.

Hvis det ikke er nok, kan man i stedet vælge Premiumpakke PLUS til 50.000 kroner, som derudover også inkluderer Panoramatag, Multibeam LED-lygter og de intelligente Memory Seats, som gør det muligt at gemme personlige sædeindstillinger for forskellige kørere.