Morgenmadsfavoritter fra Earth Control

Morgenmadsfavoritter fra Earth Control

Hos Earth Control er vi vilde med morgenmad. Derfor har vi samlet vores morgenmadsfavoritter til en god start på dagen.

Et simpelt morgenmåltid med yoghurt, skyr eller grød kan nemlig hurtigt blive endnu mere lækkert med en god topping, som samtidigt giver ekstra mæthedsfornemmelse. Derfor elsker vi at tilføje tørrede frugter og knasende nødder til vores morgenmad. En stor bonus er, at det ikke kræver lang tids forberedelse - Earth Control morgenmadstopping skal nemlig blot hældes ud af posen!

Hvad topper du din daglige morgenmad med?
Læs mere om vores favoritter af udvalgte nødder og tørret frugt her.

Smagfuld tørret frugt
Klassiske Jumbo rosiner, kokosflager eller eksotiske frugttern med ananas og papaya - tørret frugt er en klassiker til morgenmaden, som topping på yoghurt, skyr eller grød.

Se et udvalg af sortimentet her og find flere varianterearthcontrol.dk

Jumbo rosiner
Earth Control Jumbo Rosiner er af sorten "Jumbo Flame" og anses for at være lidt af en gourmet-rosin pga. saftigheden, størrelsen og den helt særlige, søde smag. Ingen tilsat sukker og med et højt fiberindhold. 300 g, Vejl. udsalgspris 1 stk. 28 kr, 2 stk. 50 kr.

Frugt mix
Earth Control Fruit mix er sødmefyldte, eksotiske frugter i tørrede tern, der kan pifte selv den mest trivielle og kedelige morgenmad op med ekstrakulør og frugtig sødme. De mundrette tern smager som saftige, søde frugter, der har slikket masser af sol. 125 g, Vejl. udsalgspris 1 stk. 28 kr, 2 stk. 50 kr.

Kokosflager
Earth Control Kokosflager er knasende sprøde, 100% naturlige og uden tilsat sukker. Giver morgenmaden et eksotisk twist! 175 g, Vejl. udsalgspris 1 stk. 28 kr, 2 stk. 50 kr.

Nødder til enhver smag
Klassiske nødder og nøddemix er et hit på morgenmaden. Se et udvalg af sortimentet her og find flere varianter på earthcontrol.dk

Hasselnødder
Earth Control Naturel hasselnødder er til dig, der ikke kan få nok af den mørkebrune og næsten nougatagtige nød. Au naturel er hasselnødder gode som morgenmadsdrys eller en snack lige ud af posen.110 g, Vejl. udsalgspris 1 stk. 28 kr, 2 stk. 50 kr.

Mandler
Earth Control mandler er nøje udvalgt fra USA hvor det varme klima giver dem gode vækstvilkår. Skallen er knækket af disse mandler, så du kan nyde dem lige ud af posen som et fyldigt og lækkert indslag på morgenbordet - eller som snack lige ud af posen. 115 g, Vejl. udsalgspris 1 stk. 28 kr, 2 stk. 50 kr.

Luxury nut mix
Earth Control Luxury Nut Mix er et luksuriøst mix, hvor vi nøje har udvalgt nogle af de mest populære nødder og samlet dem i én pose. I posen finder du et mix af mandler, cashews, valnødder og pekannødder, som er perfekte at drysse over din morgenmad. 110 g, Vejl. udsalgspris 1 stk. 28 kr, 2 stk. 50 kr.

For mere information eller billeder, kontakt:
Brand Manager, Josefine Kaagaard: josefine.kaagaard@midsona.dk

Josefine Kaagaard