Sporarbejde aflyser letbaneafgange

Sporarbejde aflyser letbaneafgange

Sporarbejde i perioden 23. februar – 15. marts aflyser en række af Letbanens aften- og weekendafgange. Kunder kan se alternative rejsemuligheder på Rejseplanen og midttrafik.dk. Midttrafiks rejsegaranti dækker ikke ved planlagte aflysninger. Sporarbejdet omfatter justering og slibning af skinnerne, almindeligt vedligeholdelsesarbejde og færdiggørelse af nogle anlægsarbejder

Kunder, der tager Letbanen på aften- eller weekendafgange, skal være opmærksomme på, at der i perioden 23. februar – 15. marts er sporarbejde på både L1 og L2. Midttrafik oplyser, at der kan forventes længere rejsetid og anbefaler, at man undersøger de alternative muligheder i god tid på midttrafik.dk.

Se detaljeret oversigt over aflysninger og alternative løsninger på Midttrafiks trafikinfo

Midttrafiks rejsegaranti gælder ikke ved planlagte aflysninger.​

Læs mere om sporarbejdet

Ole Sørensen