​ENDNU BEDRE RÆKKEVIDDE MED DE NYE M12 FUEL™ SKRALDENØGLER MED LANGT SKAFT

Milwaukee Tool udbygger sit allerede brancheførende produktprogram med lanceringen af nye M12 FUEL-skraldenøgler med langt skaft.

¼" og 3/8" skraldenøglerne leverer op til 75 Nm i moment og har et slankt hoved med forlænget skaft, der giver brugerne ekstra længde til adgang på trange steder.

I lighed med alle andre M12 FUEL™-produkter indeholder skraldenøglerne de tre unikke MILWAUKEE®-innovationer – den kulfrie POWERSTATE-motor, REDLITHIUM-batteriet og REDLINK PLUS-elektronikken – som i samspil giver fremragende ydeevne, holdbarhed og driftstid.

Den kulfrie POWERSTATE-motor leverer op til 200 omdr./min. og 75 Nm (for M12 FUEL™ 3/8"-skraldenøgle) og op til 250 omdr./min. og op til 54 Nm (for M12 FUEL™ ¼"-skraldenøgle) – en effekt, der er på niveau med trykluftværktøj.

Ud over at slippe for besværet med slanger, kompressorer og ledninger giver den kulfrie POWERSTATE-motor op til 2 gange så lang levetid som batteridrevne produkter med traditionel motor. Konstruktionen med den støbte stålramme gør desuden skraldenøglerne til ekstremt hårdføre løsninger til arbejdet på værkstedet.

Med et afbalanceret og ergonomisk design samt branchens mest kompakte hoved og længste skaft vil brugerne kunne arbejde under trangere pladsforhold end med andre batteridrevne og trykluftbaserede skraldenøgler.

De nye M12 FUEL™-skraldenøgler er kompatible med det batteridrevne M12™-system, som nu tilbyder over 75 løsninger.

Specifikationer

M12 FUEL-skraldenøgle med langt skaft (M12 FIR14LR-0)

• Maks. drejningsmoment: 54 Nm
  • Omdrejning ubelastet: 250 omdr./min.
  • Værktøjsfæste: 1/4" kvadrat
  • Længde: 279 mm
  • Vægt med batteri: 1,1 kg

M12 FUEL 3/8"-skraldenøgle med øget rækkevidde (M12 FIR38LR-0)

• Maks. drejningsmoment: 75 Nm
  • Omdrejning ubelastet: 200 omdr./min.
  • Værktøjsfæste: 3/8" kvadrat
  • Længde: 292 mm
  • Vægt med batteri: 1,4 kg

Begge versioner leveres uden batterier og oplader.

Læs mere om de nye M12-skraldenøgler, se videoer af dem i aktion eller find nærmeste forhandler på www.milwaukeetool.dk

• Hobby

• batteridreven
  • m12fuel
  • skraldenøgle
  • lithium-ion batterier
  • lithium-ion
  • elværktøj
  • m12

OM MILWAUKEE TOOL

Konstant innovation i over 95 år. Milwaukee Tool er en førende producent af kraftfuldt elværktøj, tilbehør og håndværktøj til professionelle brugere over hele verden.

Siden virksomhedens start i 1924 har Milwaukee Tool været førende i branchen inden for både holdbarhed og ydeevne. Med et stålsat engagement er Milwaukee Tool dedikerede til at levere innovative og branchespecifikke løsninger.

Hos Milwaukee Tool er heavy duty mere end blot et slogan. Det er et løfte om at udbyde det bedste til professionelle brugere. Milwaukee Tools ingeniører designer ikke bare værktøj. De designer værktøj, som løser opgaven bedre, hurtigere, sikrere og mere pålideligt.

Pressekontakt Product Manager, Milwaukee +45 24 89 10 23

Daniel Lawaetz