Ekstra visning af Mungo Parks Reumert-vinder KVINDE KEND DIN KROP

På onsdag den 1. februar har vi en ekstra visning af vores Reumert-vinder Kvinde kend din krop. Visningen har ikke har været annonceret i vores program, der er derfor endnu billetter at få. Vi har bestilt godt med mad, så de, som har lyst til at gøre lidt ekstra ud af aftenen, kan nyde vores Mungo Menu inden forestillingen.

KVINDE KEN DIN KROP er vores prisbelønnede og anmelderroste dramatisering af de populære og indflydelsesrige bøger om kvinder og krop. Publikum har taget lige så godt imod som anmelderne og værdsætter den humor, som forestillingen bruger i en collage af udtræk fra bøgernes vejledninger, vævet sammen af tanker, følelser og erfaringer fra virkelighedens kvindeliv. Tag veninderne, mor og datter med under armen til en kærlig og nuanceret hyldest til kvinder i alle aldre. Og glem ikke far og søn. For mand vil da kende sin kvindes krop.

Mungo Menu er nordiske småretter af sæsonbestemte danske råvarer. I januar og februar består menuen tærte med røget torsk og dild, kalvetyksteg med grov agurkerelish, persillerødder med timianolie og havtorn, syltede mørk blomkål, Høost med svesker og saltede mandler. Hertil hjemmebagt bolle og knækbrød.

Onsdag den 1. februar kl. 20.00 Køb billetter via munogpark.dk eller teaterbilletter.dk.

Mungo Menu serveres fra kl. 18.00
Pris per kuvert er 165 kr. Bestilles på billet@mungopark.dk.

OBS: Visningen bliver filmet af et firma, der laver teaterproduktioner til nettet. Kameraet er vendt mod scenen og vi har fjernet de pladser, hvor man kunne blive generet af optagelserne, så alle pladser har det sædvanlige gode udsyn.

Varighed: ca. 90 min. (uden pause)
----------------------------

Instruktion og manuskript: Kamilla Wargo Brekling. Medvirkende: Anne Vester Høyer og Kasper Leisner. Scenograf: Helle Damgård. Lysdesign: Sara Clemmensen. Lyddesign: Rasmus O. Hansen.
Konsulent: Karina Dichov Lund. Forlag: Tiderne Skifter.

Forestillingen er udviklet i tæt samarbejde med det oprindelige cast: Maria Rich og Kasper Leisner

• teater for kvinder
  • reumert