Gå til indhold
Nestlé Professional styrker baristaekspertisen i Norden gennem Daniel Chomieniec

Pressemeddelelse -

Daniel Chomieniec er fra den 16. januar ansat som Advisory Barista i Nestlé Professional, og erstatter dermed Ola Persson, som fortsætter i Nestlé Professional i Europa.

Daniel har en lang og solid erfaring i kaffebranchen, og styrker derfor Nestlé Professionals baristaekspertise:

Finalist i Barista Cup 2007, 2008, 2009, Sveriges hurtigste Barista 2008, Guld i Cappuccino SM 2008, bestyrelsesmedlem for SCAE 2010/11, Dommer i Barista Cup 2010, Certificeret Master Barista og Gold Cup certificeret efter internationale standarder. Daniel har også medvirket i bogen ”Smagfuldt med kaffe”, hvor han som kaffesommelier anbefalede forskellige typer af smagsoplevelser. Daniel har ligeledes undervist i smagssynergi på restaurant- og hotelhøjskolen i Grythyttan.

Efter en lang periode som konsulent hos os i Nestlé Professional i Norden, er vi i dag glade for, at han nu er ansat hos os. Daniels tidligere erfaring med kaffe og markedsføring vil hjælpe os med at udvikle vores kaffekoncept og for at sikre en perfekt kop kaffe på caféen samt restauranter og arbejdspladser.

Om Nestlé

Nestlé SA er verdens førende virksomhed inden for ernæring, sundhed og wellness. Virksomheden har mere end 280.000 medarbejdere og 449 fabrikker verden over. Virksomheden har en meget stor vifte af brands inden for en række føde- og drikkevarekategorier såsom spædbørnsernæring, kaffe, mejeriprodukter, morgenmadsprodukter, is, vand, hunde- og kattepleje og konfekture. Nestlés hovedkontor ligger i Vevey i Schweiz, og Nestlé Danmark

A/S ligger i København. Nestlé i Danmark, Finland, Norge og Sverige arbejder sammen som én operativ enhed Nestlé Norden.

Anna Rise

Pressekontakt Kommunikationschef, Danmark

Velkommen til Nestlé Danmark!

Nestlé Danmark forhandler og markedsfører en række stærke varemærker som NESCAFÉ, NAN, Hälsans Kök, Maggi, Smarties, After Eight, NESCAFÉ Dolce Gusto, NESQUIK, FITNESS og CHEERIOS.

Alle produkter produceres ud fra en målsætning om at give forbrugeren et kvalitetsprodukt, som smager godt og samtidig er sundt.