NETDESIGN FÅR NY TEKNISK DIREKTØR

NetDesign har ansat Peter Larsen som teknisk direktør for forretningsområdet Netværk og Sikkerhed. Peter Larsen kommer fra en stilling som direktør for Ciscos Europæiske Advanced Services organisation, hvor han de seneste 7 år har haft ansvaret for konsulentleverancer til kunder inden for Enterprise, Public og Outsourcing i Syd- og Nordeuropa.

“Vi er utrolig glade for at kunne byde Peter Larsen velkommen i NetDesign. Peter har arbejdet for Cisco siden 1997 og er en af deres top-profiler. Han kommer med en bred viden om markedet som helhed og kan bidrage til udviklingen af NetDesigns forretning inden for netværk og sikkerhed – også på den internationale scene,” siger Keld Jersild Olsen, administrerende direktør i NetDesign.

Peter Larsen kommer til NetDesign med mange års brancheerfaring og et indgående kendskab til virksomhedens løsninger via erfaringerne fra Cisco.

”NetDesign er et anerkendt konsulenthus indenfor Netværk og Sikkerhed, og min opgave bliver blandt andet at udvikle vores forretning inden for datacenter-løsninger. Det glæder jeg mig meget til at komme i gang med,” udtaler Peter Larsen.

• Virksomhed, generelt

• direktionen
  • peter larsen
  • teknisk direktør
  • netdesign

Om NetDesign

NetDesign skaber og varetager sikre, kundetilpassede ip-kommunikationsløsninger og netværk, som effektiviserer og udvikler Danmarks største virksomheder og organisationer. NetDesign arbejder med alle områder inden for Unified Communications, ip-telefoni, TelePresence, mobilitet, videoovervågning, LAN/WAN og WLAN, it-sikkerhed samt service og drift. NetDesign implementerer løsninger fra blandt andet Cisco, Aastra, Avaya, Microsoft og Check Point. Virksomheden besidder de bredeste og dybeste kompetencer i Danmark inden for ip-kommunikation – en position som fastholdes via et tæt partnersamarbejde med de globalt førende leverandører.

NetDesign er et selvstændigt selskab i TDC-koncernen. Virksomheden beskæftiger omkring 470 medarbejdere. Læs mere på www.NetDesign.dk

Rikke Schultz

Pressekontakt Pressekontakt + 45 4435 8160