Ny afdelingsleder for Norconsult i Aalborg

I et planlagt generationsskifte har Brian Mumgård overtaget stafetten, som afdelingsleder for Norconsult i Aalborg efter Jens Kærsgaard, der grundlagde afdelingen i 1991.

Brian Mumgård har været ansat i virksomheden i 9 år, og de seneste 3 år som teamleder. ”Det er en stor glæde at kunne give stafetten videre til Brian, der som mangeårig medarbejder kender virksomheden ud og ind. Brian har de rette kompetencer til at drive afdelingen videre, såvel fagligt som personligt. Jeg er sikker på tingene er i gode hænder, så alle fremover vil opleve samme engagerede og kvalificerede rådgivning, fra såvel Brian, som alle vores kompetente arkitekter, konstruktører og ingeniører, der sammen skaber projekter i integreret rådgivning til gavn for kunden” udtaler Jens Kærsgaard.

Afdelingen i Aalborg har eksisteret i 30 år, og siden 2018 har virksomheden med 50 medarbejdere været ejet af Norconsult A/S, og er dermed i dag en integreret afdeling i Norconsult med 350 arkitekter og ingeniører i Danmark. Jens Kærsgaard har i et mangeårigt parløb med Niels Andersen, som Kærsgaard & Andersen og senere KAAI, drevet en succesfuld rådgiver virksomhed, der har løst en lang række store byggeprojekter i totalrådgivning, for professionelle kunder, med hovedvægt på den offentlige og almene sektor i Nord-, Midt- og Østjylland.

• Bygning, ejendom