Gør dit drømmehjem til virkelighed med nye Nordsjö Ambiance

Gør dit drømmehjem til virkelighed med nye Nordsjö Ambiance

Med Nordsjös premiumkollektion Ambiance står æstetik og kvalitet i centrum, og inviterer dig til at sætte dit personlige præg på din indretning. Nordsjö Ambiance, som består af indendørsmaling til vægge, lofte og træværk, præsenteres nu med forbedrede produkter og et nyt stilrent design! Samtidig lanceres der helt nye Ambiance-farvepaletter i fire forskellige temaer, fra moderne nutidigt til luksuriøst klassisk.

Nordsjö Ambiance for den stilbevidste
- Med Nordsjö Ambiance henvender vi os til stilbevidste kunder, der tør udfordre sig selv, når det kommer til indretning og design, og som værdsætter høj kvalitet, der holder over tid. Hos Nordsjö arbejder vi løbende på at videreudvikle og forbedre vores sortiment, og især for Ambiance er det ekstra spændende nu at kunne præsentere kollektionen i en ny, opdateret skikkelse, siger Louise Forslund, Brand Manager for Nordsjö i Norden.

En premiumkollektion med fem indendørsprodukter
Nordsjö Ambiance består af fem indendørsprodukter, to vægmalinger, en loftmaling og to malinger til træværk. Vægmalingerne Nordsjö Ambiance Smooth silk giver en mat og silkeblød finish mens Nordsjö Ambiance Deep matt giver en dyb, helmat og mere afdæmpet overflade. Begge passer perfekt til den matte trend, der stadig hersker. Loftmalingen Nordsjö Ambiance Endless sky med sin enestående dækkeevne giver loftet en glat og fin overflade, og for dem, der ønsker at give deres hjem lidt ekstra personlighed, kan produktet nu tones i en række forskellige farver. Serien rundes af med to malinger til træværk, Nordsjö Ambiance Superfinish satin og Nordsjö Ambiance Superfinish matt, der giver en meget flot, glat og meget slidstærk overflade.

Med High Definition Colour Technology, der kombinerer malingens ingredienser og pigmenter af høj kvalitet, har Ambiance vægmaling og maling til træværk en meget rig farvegengivelse, der gør, at farven fremhæves på en yderst smuk måde med en fantastisk glans, der holder.

Inspirerende farvepaletter med udgangspunkt i fire forskellige stilarter.
Valget af farve til vægge, lofte og træværk har stor betydning for atmosfæren i et rum. Derfor er Nordsjös nya Ambiance-paletter specielt designet til at sætte farver i centrum, baseret på fire forskellige indretningsstile. Paletten Timeless Neutrals består af neutrale, tidløse og stilrene farver, der passer godt ind i alle indretninger med nuancer af hvid, grå og brun. Modern Heritage har en luksuriøs karakter med inspiration fra fortidens indretning og en klassisk art deco-stil. Contemporary Popkombinerer moderne og nutidige farver, der inviterer til leg med forskellige farver, der skiller sig ud, og alligevel passer ind mange steder. Den sidste af Nordsjös Ambiance-paletter hedder Sustainable Future og er inspireret af naturen, med farver der hjælper dig med at skabe en hyggelig atmosfære i lokaler afset for hvile og afslapning.

Timeless Neutrals

Modern Heritage

Contemporary Pop

Sustainable Future

Nordsjö har også, for at gøre det nemmere for den mindre erfaren forbruger, valgt at bygge paletterne op, så man nemt kan vælge farver, der med sikkerhed matcher hinanden.

Den opdaterede Ambiance-kollektion vil være tilgængelig i løbet af efteråret, og de fire farvepaletter, og hvordan man nemt og sikkert matcher farverne, kan allerede nu findes her.

- - -

For mere information, herunder yderligere pressemateriale og billeder, kontakt venligst Louise Forslund, Brand Manager Nordsjö, louise.forslund@akzonobel.com.

Nordsjö varemærket har sine rødder i Nordström & Sjögren AB, som allerede i 1903 startede sin virksomhed. I dag er Nordsjö et af de ledende og mest innovative varemærker i Norden. Vi har stor fokus på at udvikle og fremstille produkter, som er holdbare og bæredygtige for vort miljø og vores ambition er hele tiden at ligge minimum et skridt foran de krav som samfundet og lovgivningen stiller. I vores produktion i Sege, lige udenfor Malmö, som er Nordens største, udvikles og fremstilles maling, lak, spartel og træbeskyttelse til private forbrugere og erhvervsfolk. Nordsjö indgår i AkzoNobel koncernen, som er en af verdens største producenter af maling.

Mikael J:son Lindhe

Pressekontakt Communication Manager +46 708 35 51 50

Nordjö varemærket har sine rødder i Nordström & Sjögren AB, som allerede i 1903 startede sin virksomhed. I dag er Nordsjö et af de ledende og mest innovative varemærker i Norden. Vi har stor fokus på at udvikle og fremstille produkter, som er holdbare og bæredygtige for vort miljø og vores ambition er hele tiden at ligge minimum et skridt foran de krav som samfundet og lovgivningen stiller. I vores produktion i Sege, lige udenfor Malmö, som er Nordens største, udvikles og fremstilles maling, lak, spartel og træbeskyttelse til private forbrugere og erhvervsfolk. Nordsjö indgår i AkzoNobel koncernen, som er en af verdens største producent af maling.

Amerikavej 15