Nordsjö lancerer et varmt og smukt farvekort med velkendte influencers favoritfarver

Nordsjö har, sammen med et antal velkendte influencers egne uimodståelige favoritfarver, skabt en varm og smuk farvepalette. I farvekortet kan man se, og læse, om den nye ”Kubel Colour Collection” med 8 unikke farver som svenske Anna Kubel, velkendt stylist og influencer i Sverige, har skabt eksklusivt for Nordsjö. Hele paletten består af 28 stilsikre farver, som passer til alle rum og vækker lysten til at forny sit hjem.

Med farver kan man enkelt forandre følelsen i, og af, et rum. Nogen vil have et lyst og luftigt rum i sobre farvetoner og med stilrene detaljer. Andre vil skabe en mere hyggelig følelse med mørke og dybe farver. I paletten er der farver til alle de forskellige stile, som er med til at gøre hjemmet personligt.

I farvekorten præsenterer stylisten og influenceren Anna Kubel sammen med Nordsjö sin nye ”Kubel Colour Collection”, som er en palette med hendes egne 8 favoritfarver, som hun har malet sit hjem med. Blandt alle de smukke farver i paletten, er det den rust-rose farve ”Kubel Rusty Rose” og den dæmpede gul-grønne farve ”Kubel Spring Leaf”, som ligger hendes hjerte nærmest. Anna fortæller, hvordan hun fandt inspiration til farverne fra sine omgivelser, hvordan hun bruger farverne i sit hjem samt hvad man skal tænke på for at finde ’den røde tråd’ igennem alle husets rum.

- For mig er farver helt afgørende for at gøre et hjem velkomment og hyggeligt. Jeg elsker at komme hjem til en følelse af ro og jeg vil gerne have, at de farver jeg bruger, afspejler dette. Dæmpede, jordnære og varme toner som sammen skaber en harmoni mellem de forskellige rum, siger Anna Kubel, @annakubel.

I farvekortet får man en smagsprøve af forskellige velkendt influenceres farvoritfarver, som f.eks. den dæmpede blå-grå ”Krickelins Kustgrå”, den alsidige ”HoP Light Grey”, den lyse beigegrå ”Lapptusans Dusk” og den hyggelige ”Tant Johannas grønne”.

For mere information og inspiration, besøg nordsjo.dk

Farvekortet er at finde hos samtlige Nordsjö-forhandlere, du er velkommen ind til os, for hente dit eget eksemplar.

Nordsjö varemærket har sine rødder i Nordström & Sjögren AB, som allerede i 1903 startede sin virksomhed. I dag er Nordsjö et af de ledende og mest innovative varemærker i Norden. Vi har stor fokus på at udvikle og fremstille produkter, som er holdbare og bæredygtige for vort miljø og vores ambition er hele tiden at ligge minimum et skridt foran de krav som samfundet og lovgivningen stiller. I vores produktion i Sege, lige udenfor Malmö, som er Nordens største, udvikles og fremstilles maling, lak, spartel og træbeskyttelse til private forbrugere og erhvervsfolk. Nordsjö indgår i AkzoNobel koncernen, som er verdens største producent af maling.