Norwegian Reward og Storytel i samarbejde om flere fordele for passagererne

Norwegian Reward og Storytel i samarbejde om flere fordele for passagererne

Norwegian Reward går nu sammen med streamingtjenesten Storytel om at skabe endnu bedre rejseoplevelser for sine kunder, der nu kan få adgang til mere end 120.000 lyd- og e-bøger og optjene CashPoints samtidig.

Fremover kan Norwegian Reward-medlemmer optjene 10% CashPoints hver måned på deresStorytel-abonnement, der giver adgang til mere end 120.000 lyd- og e-bøger. CashPoints kan bruges til at købe flyrejser og tillægsydelser hos Norwegian. Snart vil passagerer, der flyver med Norwegian i Europa, også få adgang til et udvalg af Storytels lydbøger og e-bøger gennem Norwegians wifi-portal ombord.

- Vi arbejder hele tiden på at gøre rejsen nemmere og mere behagelig for vores passagerer. Med Storytel tager vi et stort skridt videre i den retning ved at tilbyde et udvalg af lyd- og e-bøger, når man flyver med osi Europa. Desuden er det vigtigt for os, at medlemmer af Norwegian Reward kan spare penge på deres næste flyrejse ved at optjene CashPoints, når de abonnerer på Storytel, siger Brede Huser, Chief Sales & Marketing Officer i Norwegian.

- Storytels mission er at inspirere folk i alle aldre til at udforske en ny verden af historier. Vi glæder os til at påbegynde rejsen ved at gøre det endnu mere behageligt for passagererne og imødekomme den moderne, digitale passagers passion for at læse. Vi vil gerne skubbe grænserne for, hvad der er muligt, når det gælder kvalitet, format og medieforbrug på nye, overraskende måder. Derfor er vi rigtig glade for vores nye partnerskab med Norwegian Reward, siger Ingrid Bojner, Chief Commercial Officer i Storytel.

Ud over samarbejdet med Storytel har Norwegian Reward for nyligt lanceret andre partnerskaber, der giver de rejsende ekstra fordele hos Norwegian:

• Avis: Optjen 10% CashPoints ved leje af bil
  • Zetland: Optjen 100 CashPoints ved sign-up og 10% på det løbende abonnement
  • Eventyrsport: Optjen 10 % CashPoints på ikke-nedsatte varer og 5% CashPoints på nedsatte varer

Fakta om samarbejdet mellem Norwegian
Reward og Storytel:

• 10% månedlig CashPoints-optjening på løbende abonnement hos Storytel, der er førende leverandør af lydbøger og e-bøger i Skandinavien. CashPoints kan bruges til at købe flyrejser og tillægsydelser hos Norwegian.
  • Adgang til et udvalg af Storytels titler for alle passagerer på rejser med Norwegian i Europa. Tjenesten tilbydes gennem Norwegians wifi-portal ombord og er tilgængelig på alle flyvninger, der har wifi.

Om Norwegian
Reward:
Norwegian Reward har 8,8 millioner medlemmer. Hver gang du bestiller en rejse med Norwegian eller benytter tjenester fra Norwegian Reward’s partnere, optjener du CashPoints, der kan bruges til at betale for flybilletter eller andre Norwegian-produkter som FastTrack, bagage eller sædereservation. Hvis du også bruger kreditkort fra Bank Norwegian, kan du optjene CashPoints på alt, du køber (op til 1% CashPoints på alle køb). Med Norwegian Reward får du også adgang til en række andre fordele, såsom rabatter og ekstra CashPoints, når du bestiller lejebil, hotel og andre tjenester.

Læs mere på www.norwegianreward.com.

Pressekontakt:
Kommunikationschef Andreas Hjørnholm, 61 91 11 16 og andreas.hjoernholm@norwegian.com.

Sara Westphal Emborg Neergaard

Pressekontakt Director of Communications and Public Affairs Denmark +4522228577
Pressevagt

Pressekontakt Kun for medier + 47 815 11 816

Norwegian-koncernen er et førende nordisk luftfartsselskab med hovedkontor i Fornebu uden for Oslo i Norge. Selskabet har over 8.200 ansatte og ejer to af de førende flyselskaber i Norden: Norwegian Air Shuttle og Widerøe's Flyveselskap. Widerøe blev opkøbt af Norwegian i 2024 med et formål om at gøre det endnu nemmere at rejse på tværs af de to flyselskabers netværk.

Norwegian Air Shuttle, det største norske flyselskab med omkring 4.700 ansatte, tilbyder et omfattende rutenetværk, der forbinder de nordiske lande med et bredt udvalg af europæiske destinationer. I 2023 transporterede Norwegian over 20 millioner passagerer og havde en flåde på 87 Boeing 737-800 og 737 MAX 8-fly.

Widerøe's Flyveselskap, Norges ældste flyselskab, er Skandinaviens største regionale flyselskab. Flyselskabet har mere end 3.500 ansatte. Widerøe opererer hovedsageligt lufthavne med korte landingsbaner i de norske landdistrikter og driver flere statslige kontraktruter (PSO-ruter) ud over sit eget kommercielle netværk. I 2023 havde flyselskabet 3,3 millioner passagerer og en flåde på 48 fly, herunder 45 Bombardier Dash 8-fly og tre Embraer E190-E2-fly. Widerøe Ground Handling leverer ground handling-tjenester i 41 norske lufthavne.

I Norwegian-koncernen er bæredygtighed en hovedprioritet, og koncernen har forpligtet sig til at reducere CO2-udledningen fra sine aktiviteter betydeligt. Blandt de mange initiativer, er det mest bemærkelsesværdige, investeringen i produktion og brug af fossilfrit flybrændstof (SAF). Norwegian stræber efter at blive det bæredygtige valg for sine passagerer og bidrager aktivt til omstillingen af luftfartsindustrien.