Novasol sætter fokus på tryghed i 2011

Tryghed er det store nøgleord i Novasols nye Danmarkskatalog for 2011. I forbindelse med lanceringen af kataloget indfører feriehusudbyderen nemlig en tryghedspakke fra 2011, der vil være inkluderet i lejeprisen. Pakken indeholder muligheden for annullering ved sygdom eller dødsfald, ved uforskyldt arbejdsløshed eller nyansættelse samt hvis sommerhusejeren erklæres insolvent. Pakken omfatter også en penge-retur-garanti på huse med indendørspool, hvis poolen ikke er funktionsdygtig eller rengjort, samt en best price-garanti, der sikrer gæsterne den laveste lejepris for den valgte periode. Hvis kunden finder det bestilte feriehus til en lavere pris et andet sted, tilbagebetaler Novasol differencen.

"Mens man hos mange charter- og flyselskaber skal betale for afbestillingsforsikringer, har vi valgt at inkludere denne service i lejeprisen fra 2011. Med den nye tryghedspakke ønsker vi nemlig at skabe en problemfri ferie for vores kunder. Vores sommerhusgæster skal have mulighed for at bestille deres ferie uden bekymring for pludselig opståede vanskeligheder", siger Torbjörn Fredman, Novasols chef for Skandinavien.

Kunder, der allerede nu booker Novasols feriehuse inklusiv tryghedspakke for 2011, har mulighed for at ændre eller annullere deres bestillinger frem til 1. november 2010 uden ekstra omkostninger.

Novasols nye Danmarkskatalog for 2011 indeholder omkring 6000 feriehuse i Danmark. Som noget nyt har Novasol udstyret en række af sine sommerhuse med kvalitetshavemøbler. Huse med symbolet "kvalitetshavemøbler" råder over nye havemøbler samt oftest en grill og en terrassevarmer.

For yderligere information kontakt Novasols chef for Skandinavien, Torbjörn Fredman, på 39 14 32 01.

Novasols kataloger kan bestilles på www.novasol.dk eller ved direkte henvendelse på 70 42 44 24.

• Ferie

• ferie
  • novasol a/s
  • danske feriehuse
  • sommerhus
  • feriebolig

NOVASOL A/S og dansommer A/S udgør NOVASOL Gruppen med hovedkvarter i Hellerup, Danmark. NOVASOL Gruppen har datterselskaber i 9 europæiske lande, inklusiv 40 servicekontorer i Danmark og resten af verden, og beskæftiger mere end 1.500 permanente og midlertidige medarbejdere. Med 28.000 feriehuse i 21 europæiske lande er NOVASOL Gruppen den største europæiske udbyder af feriehusudlejning. I 2009 sendte NOVASOL Gruppen 1,3 millioner personer på ferie. NOVASOL og dansommer er en del af Wyndham Worldwide (NYSE: WYN).