En funklende julegaveidé- FARE® børneparaply i høj kvalitet

Blandt de virkelige kvalitetsparaplyer står produkter fra tyske FARE frem som et brand, der varsler elegance, kvalitet og holdbarhed.

FARES koncept hviler på at fremstille paraplyer tilpasset forskellige behov. Tysk grundighed parret med innovationsevne skaber de rette betingelser for at FARE kan udvikle den perfekte paraply til alle, der sælger et produkt med henblik på at lade det indgå i salgsfremmende aktiviteter. De individuelle enestående designs er udviklet af koncernens designere, teknikere og sælgere i Remscheid i delstaten Nordrhein-Westfalen. Her er man beskæftiget med at produktudvikle paraplyer B2B med fokus på udvalgte forretninger og partnere i Kina såvel som i Italien og England. I Tyskland udføres arbejdet med kvalitetsbekræftelse, moderne prægning og individuel emballage. Og nu er FARE børneparaply også nået til Danmark, hvor konceptet udbydes af paraplybutik.dk

Køb en sjov og god børneparaply til julegave i høj kvalitet

Tag nu f.eks. FARES farvestrålende børneparaply modellen der fås i 6 forskellige farver – her er det behovet for en paraply i børnestørrelse der vægter højt. Designet er iøjnefaldende og paraplyen er manuel, og med diameter på 73 cm. dækker den nemt 1 barn. Det væsentlige ved denne model er de flotte farver både på skærmen men også på det matchende håndtag. Den er velegnet til børn, der er uden for i dårligt vejr. En enkel og sikker åbning ved hjælp af en fjeder løs sikkerhedsløber, et godt vindtæt system i høj kvalitet som sikrer paraplyen også fungerer i blæsevejr.

Hvis vi ser på produktets data, bemærker vi den praktiske manuelle funktion, designet med henblik på at kunne åbne paraplyen stille og roligt. Desuden er modellen kendetegnet ved sine mange forskellige farveudgaver både farven på skærmen og håndtaget matcher. Ydermere ser vi det brede farveudvalg, som du finder paraplyen i, den findes både i regnbuefarven, EU blå, lysegrøn, magenta, gul og rød

FARE produkter er blevet tildelt mange internationalt anerkendte priser for brandets trendsættende design og funktionalitet. Det skyldes ikke mindst, at FARE utrætteligt kører på med vedvarende innovationer, ligesom man forbedrer og fortsætter med at glæde sine kunder med intelligente og kreative ideer.

FARE er honoreret med ”Designpreis Deutschland” der er den højeste udmærkelse for design tildelt af det tyske forbundsministerium for økonomi og teknologi. ”Red Dot Design Award” er den næste i rækken af skulderklap til koncernen; dette brand er en globalt anerkendt og højt respekteret kvalitetsstempling, der siden 1955 er et tegn på ens udmærkelse ved en af de vigtigste internationale konkurrencer for produktdesign og arkitektur.

Yderligere har ”PromoFritz”, der køres af Association of Swiss Promotional Products Suppliers tildelt FARE en pris for fremragende salgsfremmende artikler og koncepter inden for kommerciel, kulturel eller offentlig service. Særligt er FAREs paraply kollektion regelmæssigt blandt de bedst bud på denne pris. FARE modtog ”Bestsellers Award”, der uddeles årligt på WerbeWiesn messen i München. Her fokuserer man på reklame og udstilling. På denne messe præsenterer designfirmaer deres nyeste reklameprodukter og markedsføringskommunikation. Endelig har FARE flere gange vundet ”Promotional Gift Award” arrangeret af WA Verlag i Köln, hvor det drejer sig om innovative og banebrydende salgsfremmende produkter.

Produktspecifikationer FARE® farverige børneparaply

Paraply diameter 73 cm

Længde I lukket tilstand 59 cm

Skærm-paneler 8