LJ Electric: Din lokale elektriker i Haslev, Næstved og Køge

LJ Electric er en autoriseret el-installatør, der opererer i Haslev, Køge, Næstved, Ringsted, Greve og omegn. Få hurtig assistance hele døgnet rundt, når el-installationerne driller.

LJ Electric blev stiftet i 2012, og har siden begyndelsen fokuseret på at servicere privatpersoner. Hos LJ Electric kan du få assistance til både typiske og mere krævende elektrikeropgaver.

Autoriseret el-installatør i Hovedstadsområdet

Har du behov for en dygtig og kompetent el-installatør, der kan hjælpe dig med at løse dine el-opgaver? LJ Electric klar til at hjælpe dig, så du er sikker på, at opgaven bliver til tiden fuldført efter gældende lovgivning.

Hos LJ Electric kan du blandt andet få hjælp til opsætning af stikkontakter eller udskiftning af de gamle afbrydere, opsætning af lamper, LED-spots og solceller, tilslutning af hårde hvidevarer, etablering af el på badeværelset, i køkkenet eller i tilbygninger.

Herudover kan du få hjælp med el-installationerne, når du skal renovere din lejlighed, parcelhuset, kontoret eller butikslokalet.

Få assistance ved forsikringsskader

Er dit hjem blevet skadet grundet brand, lynnedslag eller forhøjet vandstand? Uanset hvad, kan du få hjælp til renovering af dine el-installationer hos LJ Electric. Når du kontakter el-installatøren med henblik på at få vurderet en forsikringsskade, får du en smilende og hjælpsom fagmand på besøg, der hjælper dig med at vurdere, hvorvidt du har ret til forsikring.

Såfremt skaden kan klassificeres som en forsikringsskade, kan du i visse tilfælde få alt arbejdet betalt af din forsikring. Økonomisk tilskud og dækningsgrad afhænger af af, hvilket forsikringsselskab du har, med LJ Electric sørger for at afdække skaden, så du får mest muligt gavn af din forsikring.

LJ Electric har døgnvagt

Går strømmen uden for de normale arbejdstider, er LJ Electric klar til at rykke ud. Du får ekstra service i form af døgnvagt, hvor en autoriseret fagmand er klar til at rykke ud alle døgnets timer.

Hvis du står over for et akut problem, der vedrører dine el-installationer, kan du kontakt LJ Electric på (+45) 27 48 97 96, hvorefter du får en elektriker på besøg, der kan hjælpe dig med at forbedre skaden.

Vurderer elektrikeren, at det problem, du står overfor, kan løses ved at guide og vejlede dig over telefonen, kan du løse problemet selv. Er det mere omfattende, får du besøg af en dygtig og kompetent fagmand, der ikke forlader dit hjem, før der er styr på skaden.

Startgebyret, når en elektriker rykker ud uden for åbningstid, er 2.500,00 kr. inklusiv moms. Det gør sig gældende, hvis der er behov for assistance fra en elektriker i forbindelse med eksempelvis:

1. Strømsvigt grundet storm-, vand- eller brandskader
  2. Strømafbrydelse, der ikke skyldes forsyningsselskabet
  3. Hårde hvidevarer eller fyr får fejlstrømsafbryderen til at slå fra
  4. Dele af din bolig mangler strøm

Åbningstider og øvrige ydelser

Hos LJ Electric er der altid elektrikere til rådighed, der er klar til at hjælpe dig, uanset omfanget af opgaven. Åbningstiderne er fra 07:30-18:00 i alle ugens dage. Arbejdet udføres til normaltakst i dette tidsrum, imens der betales for et servicegebyr i tilfælde af, at du får brug for døgnvagt.

Du bliver altid mødt af en smilende og erfaren elektriker eller montør, der har den rigtige uddannelse, certificering og erfaring til at løse enhver el-relateret opgave. Samtidig kan du være sikker på, at du får god service, uanset om du skal have renoveret el-installationerne i lejligheden, monteret solceller, opsat stikkontakter eller enhver anden el-opgave.

Du får altid et uforpligtende tilbud

Når du bestiller en elektriker via LJ Electric, får du altid et uforpligtende tilbud, som du kan takke ja eller nej til, forud for udførelsen af opgaven. Det er ikke nødvendigt i de fleste tilfælde, hvis der er akut behov for en elektriker, men står du får at skulle renovere din lejlighed, kan det være en god idé at indhente et uforpligtende tilbud på forhånd, så du er sikker på, hvad du skal betale.

LJ Electric har hovedsæde i Haslev, men har også afdelinger i Greve. Herudover serviceres størstedelen af Sjælland, herunder Næstved, Køge, Vordingborg, Ringsted og resten af København.

Kontakt virksomheden på (+45) 27 48 97 96 eller send en mail, hvor du beskriver dine ønsker og behov, så får du et uforpligtende tilbud på opgaven retur, som du kan forholde dig til.