Sonnerupgaard Gods: ”Afslapning omgivet af komplet dansk naturidyl”

Hos Sonnerupgaard bliver du omgivet af historiske rammer, med en fuldkommen komplet dansk naturidyl. Sonnerupgaard ligger 40 kilometer væk fra København, der er plads til 160 sovende gæster og grundarealet strækker sig over 220 fodboldbaners jord. Sonnerupgaards historie starter helt tilbage i år 1341, og tilhørte Manderup Parsberg i mange år. Manderup Parsberg var dansk adel, og var ham der skar næsetippen af henholdsvis både Tycho Brahe og Rasmus Vinding. Læs mere nedenfor, hvis du vil opleve dette flotte og historiske sted, for et af dine fremtidige arrangementer.

Skal du afholde bryllup eller fest?

Står du i den nærmeste fremtid og skal afholde en bryllupsfest eller et festlige arrangement, men mangler en lokation til begivenheden? Så er Sonnerupgaard er godt bud til dig, der kan lide dansk idyl, fantastiske omgivelser og masser af plads. Hos Sonnerupgaard får du en meget fredelig og afslappet atmosfære, samt storslået og unikke festlokaler på samme tid. Hos Sonnerupgaard gør de det nemt for jer at fejre jeres kærlighed, en konfirmation eller andet lignende og de flotte omgivelser gør også festen helt speciel.

Sonnerupgaard kan både udstråle den rustikke og rå stil, men også den ægte herregårdsstil. De har 4 forskellige festlokaler, der hver især rammer de to ovennævnte stile.

Udlejningskonceptet hos Sonnerupgaard afspejler ikke det gængse udlejningskoncept. Hos dem lejer du nemlig kun lokalerne, men man står selv for alt maden, drikkevarer og hvad der ellers hører til. På den måde får man selv den fulde kontrol over, hvordan ens fest skal foregå.

Skal du afholde kursus eller konference for dine medarbejdere?

Står du i den nærmeste fremtid og skal afholde et kursus eller en konference, så kan Sonnerupgaard også hjælpe dig. Du får både de landidylliske rammer, som giver dig frisk luft og plads til nytænkning og læring på sammen tid. Derudover får du også moderne faciliteter, og et dedikeret personale, som hjælper til fra start til slut, med at skabe nogle fantastiske oplevelser og dage med dine kollegaer.

Skal du på kursus eller konference over nogle dage, er der 53 værelser med eget bad tilknyttet og der er plads til 400 personer i deres biograf.

De fleste der afholder arrangementer som disse, erkender at landidyl og frisk luft, skaber de bedste rammer. Det giver en vis ro i kroppen og det er rart for ens medarbejdere at komme lidt væk fra det normale.

Lyder ovenstående som noget for dig?

Er det det ene eller det andet arrangement du skal afholde og lyder ovenstående som noget for dig, så kontakt Sonnerupgaard for mere information eller læs mere på Sonnerupgaard.dk. De afholder åbent hus et par gange om året, som man også kan deltage i.

• kursuscenter
  • gods
  • konference
  • hotel
  • hotelophold
  • festlokaler
  • bryllup

Sonnerupgaard Gods er kursuscenter og festlokaler i hjertet af Sjælland. Vores omgivelser er er indbegrebet af udtrykket "dansk landidyl" - og vores lokaler er kendetegnet ved enten at være indrettet i en moderne udgave af den klassiske herregård, ellers indrettet efter at skabe følelsen af ægte landlig rusticitet.