En ventil til alle tilfælde

Med et af markedets bredeste sortimenter indenfor butterflyventiler kan vi tilbyde ventiler til stort set alle applikationer.

InterApp har designet og produceret ventiler til industrielle processer, såsom vandbehandling, kemisk industri og off shore, i næsten 45 år. Butterflyventilerne hjælper til en sikker transport og regulering af væsker, gasser og faste medier. InterApp’s mange års erfaring gør os i stand til at levere kvalitetsventiler til selv de mest krævende applikationer og projekter.

DESPONIA – DEN MULTIFUNKTIONELLE, MODULÆRE BUTTERFLYVENTIL

Ventilen findes som Wafer, LUG eller U-sektion og i støbejern, duktilt jern eller rustfrit stål. Den kraftige krop kombineret med disc-materiale og den hårdføre foring (liner) som findes i mange forskellige materialer, gør Desponia til en bredt anvendelig og topmoderne modulær ventil. Den rette sammensætning af materiale giver en ventil med lang levetid og ydeevne og den er endda godkendt til gasapplikationer iht. EN 161.

DN25 - DN1600 / PN16

Foringsmateriale (liner):
EPDM, Nitril, FPM, Flucast®, CSM, ECO, silikone, hvide og blå linere til levnedsmiddelapplikationer.

Klap (disc) materiale:
Rilsan®, Polyurethan, Halar®, PEKK, Ultra Lene Coating ™, Nikkel, Nikkel Aluminium Bronze, Rustfrit stål, Rustfrit stål (Ra <0,8), Super austenitisk stål og Hastelloy

BIANCA - TIL KRÆVENDE APPLIKATIONER OG HØJESTE SIKKERHEDSSTANDARD

PTFE-foret centreret butterflyventil til ætsende væsker og applikationer med høj renhed. Ventilhus fås i duktilt jern eller rustfrit stål såsom WAFER, LUG eller U-sektion. Takket være rækken af antistatiske skive- og foringsmaterialer kan den også bruges i eksplosive miljøer. Versioner med høj renhed, LABS, ATEX og TA air er tilgængelige.

DN32 - DN900 / PN16

Fodermateriale:
PTFE, PTFE antistat., Ultraflon®, Ultraflon® antistat., UltraleneTM

Diskmateriale:
PFA, PFA antistat., Rustfrit stål (Ra <0,4 / Fe <1%), Hastelloy, Duplex (Ra <0,8)

ØVRIGE BUTTERFLYVENTILER FRA VORT INTERAPP SORTIMENT

CENTRISKE BUTTERFLYVENTILER I PVC ELLER PP

Anvendes med fordel i applikationer til vand og kemikalier, hvor metal ikke egner sig.

DN40 - DN400 / upp till op til PN16

Fodermaterial:
Foringsmateriale (liner)
EPDM, Viton

Skivmaterial:
Disc materiale
PVC, PP, PVDF

DOBBELT-EXCENTRISKE BUTTERFLYVENTILER

Til denne type ventil findes der tre typer af pakningsmateriale. Den er velegnet til temperaturer op til 400°C og har en gastæthed iht 1226-1/P12, rate A/API 598

DN50 - DN900 / upp till PN50 op til

Fodermaterial:
Foringsmateriale (liner)
PTFE +15%GF, rostfrit stål, Fire-safe

Skivmaterial:
Klap (disc) materiale
Rostfrit stål

AKTUATORER

MANUELLE AKTUATORER

• Håndtag med 10 faste positioner
  • Håndtag med uvilkårlig, låsbar indstilling
  • Håndhjul
  • Med gearbox

PNEUMATISKE AKTUATORER

InterApp’s sortiment tæller deres egen pneumatiske aktuator kaldet IA Motion. Den kombinerer innovative designfunktioner med seneste teknik, materialevalg og sikkerhedsforanstaltninger og giver dermed brugeren den højeste kvalitet på markedet.

ANDET TILBEHØR

Vi kan tilbyde elektriske aktuatorer fra Valpes eller Die Erste med ISO top til montage på ventiler. Disse fås også i specielle varianter som bl.a. fejlsikre, eksplosionssikre samt med betjening via Bluetooth. Herudover tæller vort sortiment også endestop, magnetventiler, positionere og lyddæmpere.

Selvfølgelig leverer vi også tilbehør som endestop, magnetventiler, positioner, lyddæmpere og mere.

• automation
  • pneumatik
  • fødevareindustrien
  • ventiler