Update på COVID-19: En udfordring vi løser sammen

Vi er stadig fuldt bemandet og ser frem til at hjælpe alle vores kunder. Alle ordrer og henvendelser kan vi stadigvæk modtage og behandle uhindret, og vi sidder klar ved telefonener på 70106400 og på info@oemklitso.dk.

Vores Salgsingeniører og Produktansvarlige er ligeledes parate med teknisk assistance til jeres projekter, og via telefon, Teams i Office 365, Skype, Facetime m.m. kan møder stadigvæk afholdes. Vi søger at begrænse alle former for fysiske besøg, men i særlige tilfælde kan disse aftales individuelt efter ønske. Vores webshop er ligeledes åben 24/7 og vi leverer som normalt.

Vores lagre er stadigvæk fuldt bemandet, og for de medarbejdere der fortsat arbejder på vores lager i Allerød og Tranås har vi vedtaget interne forholdsregler jf. Sundhedsstyrelsens retningslinjer og hygiejneråd. Dette sker for at sikre, at vi kan opretholde den daglige drift, og hjælpe vores kunder bedst muligt. Samtidig med, at vores lagermedarbejdere har de bedst mulige forhold at arbejde under.

Vi ved at disse dage er behæftet med en del usikkerhed. Det gælder også for os. Hos OEM Automatic Klitsø vil vi gøre vores bedste for, at vores kunder og samarbejdspartnere kommer til at mærke mindst muligt til de forholdsregler, vi har truffet af sikkerhedshensyn og respekt for vores alles ve og vel.

• Kemikalieindustrien

• sikkerhed
  • covid19
  • updates
  • industri

Vi markedsfører komponenter til industriautomation og tilbyder et produktsortiment som er unikt i både bredde og dybde. Dette giver mulighed kunden unik mulighed for at samle sine indkøb fra én leverandør. Vores mission er at finde de bedste og mest omkostningseffektive løsninger i samarbejde med producenter og kunder.

Knut Nägele

Pressekontakt Marketingansvarlig Marketing og kommunikation 30302130 OEM AUTOMATIC KLITSØ A/S

Mikkel Holst

Pressekontakt Markedschef El Automation +4548106417