OPDATERET: Fyraftensmøde flyttes

OPDATERET: Fyraftensmøde flyttes

De forlængede coronarestriktioner betyder, at vi må flytte endnu et planlagt fyraftensmøde om pensionsplanlægning. Kan du ikke vente, kan du i stedet tilmelde dig et personligt rådgivningsmøde.

Det planlagte fyraftensmøde i Kalundborg d. 24. februar 2021 flyttes til d. 17. maj 2021.

Du kan se alle fyraftensmøderne, hvis du klikker på linket nedenfor. Du skal logge på pbu.dk for at tilmelde dig:

Forårets fyraftensmøder

Hvis du har brug for rådgivning nu eller i nærmeste fremtid, kan det dog sagtens lade sig gøre.

Personlige rådgivningsmøder – fysisk eller telefonisk
Vi holder stadig personlige rådgivningsmøder, og de foregår som udgangspunkt fysisk, ligesom de plejer. Men det er med forbehold. Vi følger hele tiden udviklingen i coronasituationen, og hvis det viser sig, at også fysiske møder med få deltagere ikke kan lade sig gøre, så foregår mødet over telefonen i stedet.

Et personligt rådgivningsmøde over telefonen foregår næsten på samme måde som de fysiske møder. Det vil sige:

Du får en grundig gennemgang af din pension på baggrund af de oplysninger, du i forvejen har sendt til os. Ved et telefonisk personligt møde logger du på din side på pbu.dk og sammen med rådgiveren gennemgår I din pensionsordning over telefonen.

Vil du tilmelde dig et personligt rådgivningsmøde (fysisk/telefonisk), kan du gøre det på linket nedenfor. Du skal logge på pbu.dk for at tilmelde dig:

Personlige rådgivningsmøder

Vi er på telefonen som normalt
Du kan som altid også ringe til os på 70 11 20 11 mandag til torsdag fra kl. 8.30-16.00 og fredag fra kl. 9.00-15.00.

Har du ikke mulighed for at ringe i dagtimerne, kan du bestille en tid om aftenen. Det gør du på linket nedenfor. Du skal logge på pbu.dk for at tilmelde dig:

Aftenrådgivning på telefon

Sune Schackenfeldt

Pressekontakt Administrerende direktør

PBU - Pædagogernes Pension

Pædagogernes Pension er pædagogernes helt eget pensionsselskab, og vi er 100 % ejet af vores mere end 125.000 medlemmer. Vi forvalter en samlet pensionsformue på ca. 90 mia. kr. Det er vores ambition at tilbyde markedets bedste pensionsordning til pædagoger.

Pædagogernes Pension
Tuborg Boulevard 3