Peter Larsen Kaffe giver brugt baristaudstyr nyt liv

Peter Larsen Kaffe giver brugt baristaudstyr nyt liv

Siden 1902 har vi hos Peter Larsen Kaffe samlet danskerne om kaffen. Vi har altid haft en grøn mission og vi har tradition for at gå forrest, tænke nyt og tage ansvar, når det gælder bæredygtighed for både mennesker og miljø.

Vi ønsker at reducere spild og vores ambition er en 100% cirkulær anvendelse af alle ressourcer relateret til kaffedyrkning, forarbejdning og forbrug. Derfor giver det stor mening for os at sikre, at vores udstyr til kaffebrygning eller tilberedning har så lang levetid som muligt.

Smukt brugt, men stadig godt & funktionelt
Derfor sender vi nu noget af vores baristaudstyr ud på nye kaffe-eventyr. Det har haft et oplevelsesrigt liv på landets festivaler og events, hvor det har været med til at skabe gode kaffeoplevelser og samlet glade gæster om kaffen. Men nu er det tid til at gå på pension – eller starte et nyt liv hjemme hos danskerne.

På vores webshop, Peterlarsenkaffeshop.dk, har vi oprettet et lille outlet, hvor vi tilbyder et mindre udvalg af velfungerende udstyr af høj kvalitet til fair priser, der stadig fortjener at blive brugt til at skabe god kaffe. Vi håber, at mange har lyst til at være med til at give produkterne længere levetid og REUSE det gode grej, så vi sammen ikke behøver at bruge nye ressourcer på nyt kaffeudstyr.

Vi kalder det smukt brugt, men stadig godt og funktionelt! Se udvalget her: REUSE - Nyt liv til brugt baristaudstyr

Måske noget af udstyret skal starte et nyt kaffe-eventyr hjemme hos dig?

Josefine Kaagaard

Marketing Projektleder