Før-julegave fra Peugeot:                 107 5-dørs til kun 79.990 kr.

Før-julegave fra Peugeot: 107 5-dørs til kun 79.990 kr.

Peugeot tager forskud på julens glæder og tilbyder 107 Active med 5 døre til en attraktiv kampagnepris på kun 79.990 kr.

Peugeot er allerede i julehumør og lægger op til, at juletræet skal bugne med andet end bløde pakker. Lige nu er der mulighed for at forkæle sig selv eller sine nærmeste med en ny Peugeot 107 i den komfortable 5-dørs udgave til kun 79.990 kr.

Peugeot 107 er en rap lille bybil, der snor sig livligt ind og ud alle vegne. Selvom den er ultrakompakt med en venderadius på kun 9,46 m, så er den gennemtænkt med smarte opbevaringsrum og et brugervenligt instrumentpanel. Udover vigtigt sikkerhedsudstyr som 6 airbags, ESC, nakkestøtter og pyrotekniske sikkerhedsseler med kraftbegrænsere, er 107 udstyret med en effektiv benzinmotor, som gør den til en brændstoføkonomisk lille sag, der kører op til 23,3 km/l. Samtidig kan man glæde sig over, at 107 har en CO2-udledning på kun 99 g/km, så julen kan fejres hos familie og venner både nær og fjern med god samvittighed overfor miljøet.

Som et ekstra plus i godteposen tilbyder Peugeot en attraktiv finansiering. 107 Active kan finansieres til 960 kr. om måneden ved en udbetaling på 20.000 kr.
(Fast rente på 3,95 %, løbetid 96 mdr. og ÅOP 9,73 %).

Kampagneprisen på 107 Active gælder ved levering inden 30. november.