Peugeot 107 – et brændstoføkonomisk sommerhit

Peugeot 107 – et brændstoføkonomisk sommerhit

Med et brændstofforbrug på 22,2 km/l, en CO2-udledning på 103 g/km, et komplet sikkerhedsniveau og en frapris på 89.990 kr. har Peugeot 107 de optimale ingredienser til at toppe listen som et hit. Men nu har Peugeot gjort 107 endnu mere funky og givet den et iørefaldende beat: De første 107 kunder, der køber en Peugeot 107 får 1 års musikdownloads fra Universal Music med i købet.

Lady Gaga, Justin Bieber, Keane, Abba, James Brown, Jamiroquai………listen over de mange forskellige kunstnere hos Universal Music er lang, og lige nu får de første 107 købere af Peugeot 107 mulighed for at vælge deres favoritmusik med deres yndlingskunstnere hver dag i et helt år. Med købet af Peugeot 107 følger nemlig 365 downloads efter eget valg helt uden beregning.

Peugeot 107 har masser af hitpotentiale. Det er en lille rap bybil, der snor sig livligt ind og ud alle vegne. Den har et charmerende design, og selvom den er ultrakompakt med en venderadius på kun 9,46 m, så er den gennemtænkt med smarte opbevaringsrum og et brugervenligt instrumentpanel. Bag det smarte ydre gemmer der sig en forstærket kabine med 6 airbags og andet vigtigt sikkerhedsudstyr som ESP, nakkestøtter og pyrotekniske sikkerhedsseler med kraftbegrænsere.

Peugeot 107 fås i to udstyrsniveauer: Acces og Active. Den er udstyret med en 68 hk benzinmotor, der er kombineret med en 5 trins manuel eller en 2-Tronic gearkasse. Tophastigheden er 157 km/t, og 107 kører 22,2 km/l.

Læs mere om Peugeot 107 på www.peugeot.dk.