Peugeot går utraditionelle veje med ny VIP-livsstilsklub

Peugeot går utraditionelle veje med ny VIP-livsstilsklub

Der åbner sig en verden af fordele med Peugeots nye livsstilsklub ”CLUB208”. Stærke partnere fra forskellige brancher har skabt et mødested, hvor inspiration, konkurrencer, faste lodtrækninger, VIP-billetter til den røde løber og selvfølgelig fordele fra Peugeot bliver en fast del af medlemmernes hverdag – GRATIS og helt uden forpligtelser.

Et univers for livsstilselskere inspireret af Peugeot 208
CLUB208 er et univers for livsstilselskere - en klub for mænd og kvinder, der interesserer sig for det gode liv og gerne vil inspireres. Selve klubben er bygget op omkring www.club208.dk, der deler ud af information, nyheder, tips, konkurrencer, lodtrækninger m.m. Navnet udspringer sig fra Peugeots frække 208’er, der er indbegrebet af behagelig kørsel, avanceret teknologi, stilrent design og et lavt brændstofforbrug. Fordi bilen er så meget mere end en traditionel bil, giver det et naturlig fundament i forhold til CLUB208, der med en række stærke partnerskaber sikrer et interessant indhold og en række fordels-tilbud til klubmedlemmerne – som rækker langt udover et traditionelt bilkøb.

Formålet og baggrunden for klubben
Peugeot har arbejdet på at skabe et nyt fællesskab blandt stærke brands indenfor livsstil og oplevelser. Et fællesskab, der kan inspirere ikke alene medlemmer, men også partnerne og skabe synergier på tværs af brands og brancher. ”Dette føler vi er blevet opnået overraskende naturligt og selvfølgelig med de involverede partnere” fortæller adm. dir. for Peugeot Danmark, Kenneth Hansen. Fokus i CLUB208 bliver brugerens interesse for livsstil, trends, oplevelser og i det hele taget smag og lyst på livet og hermed burde grobunden for et stærkt, gratis, uforpligtende og inspirerende medlemsskab være lagt. Partnerne er nøje udvalgte og består på nuværende tidspunkt af ADAX, FriFerie, Kranz & Ziegler, Läkerol, Rosemunde, Mojo Mobile, Biotherm og SmallDanishHotels. Flere partnere er i pipeline.

”At Peugeot vælger at gå utraditionelt til værks, er ikke baseret på en idé taget ud af den blå luft” fortæller adm. dir. for Peugeot Danmark, Kenneth Hansen og fortsætter: ”Det er ambitionen om at give kunderne en ekstra oplevelse med Peugeot, og med CLUB208 skaber vi det rum, hvor der er plads til forkælelse og fordele”.

Oversigt over fordele som CLUB208-medlem

• Hver tredje uge ny konkurrence og ny inspiration med gode råd
  • Fast månedlig lodtrækning om en læsepakke med 28 spændende, forskellige magasiner
  • Fast månedlig lodtrækning om 10 x 2 biografbilletter
  • 10 % rabat på shop.dk

Derudover er der løbende ekstra konkurrencer og lodtrækninger om billetter til:

• Billed Bladets guldfest
  • Femina kvindeløb
  • Elle Style Award
  • Se & Hør – årets skuespiller
  • Se og Hør Langelandsfestival inkl. VIP-møde med bands
  • Mad & Bolig Vinsmagning
  • Søndag Comwell Welness
  • Femina messen
  • Familie Journalens julemesse
  • Elle Fashion Dinner
Kig med på club208.dk, hvis du vil have mere info.