Peugeot viser biler frem ved BabySams Autostol-weekend

Peugeot viser biler frem ved BabySams Autostol-weekend

Det at få børn kan være en stor beslutning, nøjagtigt som beslutningen om valget af den rigtige bil og autostol kan være det. Derfor har Peugeot i perioden fra april – Juni indgået et landsdækkende samarbejde med BabySam, hvor man over en weekend med kyndig vejledning både kan opleve forskellige Peugeot-modeller og få demonstreret forskellige autostole.

Inspiration til både mor og far
Autostol-weekenden bliver afholdt i ialt13 BabySam butikker landet over. Og for at der ikke skal gå helt babykuller i den, har man sørget for inspiration i forskellige retninger. Udover at man kan få en grundig gennemgang af forskellige autostole, kigge på plysbamser og andet godt, vil Peugeot rulle flere udvalgte modeller frem til de lidt mere fartglade og nybagte fædre. Selvom man er blevet forældre kan man jo godt brænde for biler. Peugeot er kendt for sit sikre og brændstoføkonomiske program, men kan samtidig friste de forældre, som ikke vil gå på kompromis med køreglæden i hverdagen med rummelige biler med stærke muskler gemt under motorhjelmen.

Her kan du opleve Peugeot hos BabySams Autostol -Weekend

Viby              20. – 21. april            BabySam Viby
Taastrup       20. – 21. april            BabySam Taastrup
Tilst              25. – 26. Maj              BabySam Tilst
Hillerød        25. – 26. Maj              BabySam Hillerød
Aalborg         1. – 2. juni                 BabySam Aalborg
Esbjerg         1. – 2. juni                  BabySam Esbjerg
Holbæk        8. – 9. juni                   BabySam Holbæk
Thisted        15. – 16. juni                BabySam Thisted
Amager        18. – 19. juni               BabySam Amager
Viby              18. – 19. juni               BabySam Viby

Peugeot kan desuden også opleves sammen med BabySam til Babymesse I Øksnehallen i København i weekenden den 28. – 29. april.