Professionel sprængning hos Dansk Sprængnings Service

Dansk Sprængnings Service

Hos Dansk Sprængnings Service er vi eksperter i sprængning og væltning af mange forskellige slags konstruktioner. Det kan være fundamenter, forskellige former for master samt høje byggerier som skorstene og siloer. Desuden kan vi lave små sprængninger, kendt som miniblasting, der blandt andet bruges til at sprænge beton væk fra stålwire og lignende. Ja - vi kan faktisk sprænge det meste, også under vand. Læs med nedenfor, og bliv klogere på hvordan vi kan hjælpe dig med din næste sprængningsopgave.

Fleksibilitet er en af vores helt store prioriteter hos Dansk Sprængnings Service. Vi rykker blandt andet gerne ud med kort varsel, hvis et af jeres projekter er gået i stå, fordi i har stødt på en udfordring, for eksempel i et byggeri. Hvis en stor genstand for eksempel skal graves ud, kan det kræve meget tid, og sætte projektet bagud. Hos Dansk Sprængnings Service kan vi hurtigt sørge for at lave en eller flere sprængninger, der gør det lettere at genstanden.

Opgaver over hele landet

Lige meget hvor i landet du er, ja faktisk over hele Norden, så kommer vi til dig. Vi kan lave sprængninger over det hele, både Jylland, Fyn og Sjælland, og vi har også været i Norge og Sverige. Vi har selv alt det nødvendige udstyr med, og rådgiver dig selvfølgelig også på hvordan du bedst gør klar til os. Langt hen ad vejen kan vi gøre klar til sprængningsopgaven uden at forstyrre andre, for eksempel på en havn eller en byggeplads, og det er kun når selve sprængningen foretages at området skal lukkes af og evakueres for en sikkerheds skyld. På den måde sparer i både tid og penge, og andre kan arbejde uforstyrret.

Sprængning af beton

Sprængning af beton er en af vores hyppigste opgaver. Dette kan blandt andet være fundamenter der skal sprænges væk i forbindelse med nedrivninger eller fundamenter fra vindmøller, højspændingsmaster og meget andet. Sprængning af beton kan gøres på forskellige måder, man kan bruge større sprængninger eller mange små, afhængigt af omgivelserne omkring, sikkerhedsafstand og meget andet. Dette aftales med sprængningslederen der er tilknyttet opgaven, og det samme gælder finheden af knusningen bagefter.

Sprængning af siloer, skorstene og andre høje bygninger

En af de andre hyppige opgaver vi tager ud til er sprængning af siloer, skorstene og højhuse. Dette er en opgave der kræver stor forsigtighed og professionalisme, fordi de skal vælte eller falde sammen på den helt rigtige måde. Her kan klargøringsarbejdet også klares med mindst forstyrrelse af andre i området, indtil selve sprængningen skal foretages.

Hvem er vi?

Vi er en yngre virksomhed fra området omkring København, men med masser af professionel erfaring når det kommer til sikre og funktionelle sprængninger i både Danmark og resten af Norden. Faktisk har vi nogle af de dygtigste sprængningsledere i landet tilknyttet, og det betyder at vi altid kan finde en måde hvorpå vi kan hjælpe jer med en udfordring der sinker jer.

Kontakt os i dag for at høre mere, så er vi på vej til jer hurtigst muligt.

• Virksomhed, generelt

• arkitektur