Bjarnholt Gardiner klæder dit hjem på til vinterens mørke

Bjarnholt Gardiner klæder dit hjem på til vinterens mørke

Gardiner er ikke blot praktiske, men også æstetiske

For mange mennesker bliver gardiner blot betragtet som praktiske genstande i vinduerne, som skærmer for sollys. Men gardiner behøver ikke kun at være praktiske foranstaltninger. Gardiner kan nemlig både være praktiske og æstetiske på samme tid. Den ene behøver ikke at udelukke det andet. Så hvorfor ikke vælge et gardin, som både skærmer for solen, men samtidig også pryder dit hjem og skaber en hyggelig atmosfære? Særligt nu hvor vi nærmer os de kolde vintermåneder, og vi tilbringer mere tid indenfor i hjemmet, er det et oplagt tidspunkt til at gøre lidt ekstra ud af at få et hyggeligt og pænt hjem. Og netop hos Bjarnholt Gardiner er mottoet, at gardiner ej blot er til pynt. For os Bjarnholt Gardiner går æstetik og funktion op i en højere enhed. Deres udvalg af gardiner er stort, hvorfor de har gardiner til enhver smag og til ethvert hjem.

Personlig rådgivning til at finde de helt rigtige gardinerHos Bjarnholt Gardiner går de op i både kvalitet af produkter, men også kvaliteten af den service, de yder. Derfor får du som kunde altid personlig rådgivning og behandling af Mie Bjarnholt, som har mere end 20 års erfaring med gardiner og solafskærmning. Mie tilgår enhver opgave med høj faglig stolthed og med øje for både funktionalitet og æstetik. Mie rådgiver ud fra indsigt i boligen som helhed, og hvordan gardinerne passer til rummets eller boligens stil og arkitektur. Sammen med Mie finder du en løsning til dit hjem eller dit specifikke rum, som er både funktionel og æstetisk flot. Virksomheden leverer skræddersyede og tilrettede løsninger til kunderne, således at kunderne får et produkt, som passer helt nøjagtigt til deres vinduer og hjem og som desuden holder i mange år på grund af materialernes høje kvalitet. Bjarnholt Gardiner har også en gardinbus, der kører ud til kunder, som bor i Vejle, Jelling, Hedensted, Egtved eller omegn. Ud fra at se hjemmets øvrige stil og indretning og ud fra dine ønsker og behov rådgiver Mie omkring, hvilken slags gardiner der passer til netop dig og dit hjem.

Skab hjemlig hygge i vintermånederne
Gardiner i forskellige rum kan tjene forskellige formål. I soveværelset ønsker de fleste mennesker mørklægningsgardiner, som holder sollyset ude, mens de sover. I stuen, hvor vi opholder os en del mere, kan der være behov for en anden type af gardiner, som lader mere sollys trænge igennem og som samtidig understøtter rummets øvrige stil. Med flotte og hyggelige gardiner i stuen kan du skabe et rum med en hyggelig atmosfære, som indbyder til hyggelige stunder og samvær med familie og venner. Ved at vælge nogle gardiner i en mere personlig stil kan gardinerne tjene som et æstetisk element i rummet på lige fod med f.eks. lamper og møbler. I vinterens mørke kan du sidde