Invisalign København

Er der smerter forbundet med invisalign?

Det behøver ikke være pinligt at få rettet sine tænder

Flere mennesker tager skævheder i tænderne med sig ind i voksenlivet, hvilket kan forårsage ubehag såvel som nedsat selvtillid. Det kan dog ikke føles som den mest fristende idé nogensinde at skulle gå med de klassiske “togskinner”. Heldigvis behøver man ikke blotte metal hver gang man smiler, for at få rettet sine tænder til.

Invisalign – diskret og nemt

Invisalign er kendt som “den usynlige bøjle”, og bringer mange fordele med sig. Udover at den selvfølgelig er praktisk talt usynlig, er den også henvendt til alle aldersgrupper og kan tages ud ved behov. Med en høj succesrate er der bestemt gode chancer for, at Invisalign er vejen til drømmesmilet.

Ingen grund til at bekymre dig om smerter

Måske er det værste ved tanken om traditionelle bøjler ikke engang udseendet, men i stedet den potentielle smerte. Den bekymring behøver man dog ikke have med Invisalign – for de fleste er smerterne begrænsede eller slet ikke til stede.

Find din tandklinik som tilbyder Invisalign i København, og tag det første skridt mod et smertefrit drømmesmil.