Er det tid til kloakservice?

Er det tid til kloakservice?

Er din kloak stoppet til? Har du fugtproblemer? Har du rotter? Eller er du måske i tvivl om, om du har fået en skade i kloakken? Uanset hvilket problem, du oplever med din kloak, kan du kontakte en professionel kloakmester, som kan hjælpe dig med at udbedre problemet.

Det er altid vigtigt, at du får kontaktet en kloakmester i tide, når du oplever problemer, eller det er tid til kloakservice. På den måde kan du nemlig få fikset problemet hurtigst muligt, og du undgår, at det vokser og bliver til et endnu større og mere omfattende problem, som vil tage længere tid at løse.

Stort engagement og hårdt arbejde

Har du brug for kloakservice kan du kontakte Lysemose Maksinstation i Maribo. Lysemose Maskinstation er en virksomhed, der blev stiftet helt tilbage i 1999. Dengang var det en enmandsvirksomhed, som blev drevet gennem hårdt arbejde og et stort engagement. I dag er arbejdsmoralen og engagementet stadig det samme, men virksomheden har været i rivende udvikling og er ikke længere en lille enkeltmandsvirksomhed.

Lysemose Maskinstation hjælper dig med at få din kloak i orden

Lysemose Maskinstation tilbyder kloakservice til altid stærke og konkurrencedygtige priser. De suger alt, hvad der kan suges, og spuler alt hvad, der kan spules, og dertil er de ekstremt fleksible. De står klar til at hjælpe hjemme hos dig i privaten, men også i større kloakanlæg.

Af de opgaver, som de oftest udfører, kan blandt andet nævnes:

• Kloakservice
  • Slamsugning
  • Landbrugsopgaver
  • Tv-inspektion
  • Spuling af dræn og rodskæring

Kontakt Lysemose Maskinstation og få kloakservice til en skarp pris

Lysemose Maskinstation arbejder på hele Lolland-Falster området, og de står altid klar til at komme ud til dig og udbedre en skade på din kloak hurtigt og effektivt. De står desuden altid klar til at svare på spørgsmål, give mere information eller komme med et gratis uforpligtende tilbud. Du kan ringe til dem på tlf.: + 45 54 75 75 78 eller sende en mail på lysemose.tom@hotmail.com.