Gummiunderlag

Er sikkerheden i top på legepladsen?

Gummiunderlag til multibaner og legepladser i det offentlige rum

I de seneste år er det kommet flere restriktioner til sikkerheden på legepladser både i institutioner og i det offentlige rum. Det er enhver forældres mareridt, at der sker noget med sit barn under sjov leg på legepladsen. I forbindelse med at sikre børnenes leg har gummiunderlag på legepladser og multibaner gjort sit indtog i Danmark.

Gummiunderlag er ikke kun med til at skabe sikkerhed, men gummiunderlag sikrer også, at det er muligt for alle at bruge pladsen, hvis man eksempelvis har barnevogn, rullestol eller andet med sig på legepladsen. Gummiunderlaget kan fås i alverdens farver og udformninger, hvorfor det også kan være med til at understøtte børnenes kognitive og kreative udvikling gennem leg på legepladsen. Med andre ord er der altså mere end bare én fordel ved at montere gummiunderlag på multibaner og legepladser.

Montering af gummiunderlaget klarer Safefloor, så du er sikret, at underlaget er monteret korrekt. De foretager også opmålinger i forhold til faldhøjde, og hvor tykt gummiunderlaget bør være de pågældende steder, så du er garanteret, at sikkerheden er fuldkommen i top på legepladsen.

Sikkerhed, holdbarhed og miljø er nøgleord

Sikkerhed er det første nøgleord, og det der har højeste prioritet, når Safefloor monterer underlag på legepladser eller sportsbaner. Børn skal kunne lege sikkert og trygt, hvorfor Safefloor lever op til de strengeste sikkerhedskrav både i forhold til produktets kvalitet og monteringen af selve produktet for kunden.

Holdbarhed er det næste nøgleord. Derfor er gummiunderlag fra Safefloor utroligt slidstærkt. Det kan holde til al slags vejr og mange års aktiv leg.

Det sidste nøgleord er miljø, fordi virksomheden har fokus på produkter, der er bæredygtige, certificerede og fri for giftstoffer. Derfor taler virksomheden også ind i en af tidens vigtigste tendenser, og du skal derfor ikke frygte, at det er en skam at udskifte sand på legepladsen med gummiunderlag fra Safefloor.

Totalløsninger på diverse gummiunderlag

Alt efter hvad du som kunde har af behov inden for gummiunderlag, kan Safefloor levere en totalløsning tilpasset dine behov. Der er ingen opgave, der er for lille eller for stor, til at Safefloor vil gøre sit bedste for at sikre børn og barnlige sjæle sikker og sjov leg. Inden for totalløsninger tilbydes tre forskellige slags gummiunderlag, nemlig faldunderlag, gummifliser og gummibark. Alle tre løsninger lever op til de tre nøgleord. Eksempelvis er gummibarken lavet af iturevne lastbilsdæk, som dermed understøtter virksomhedens miljørigtige vision.