Få hjælp til forsikringsskader

Få hjælp til forsikringsskader

Det kan ske for os alle, at vores hus bliver beskadiget enten pga. menneskelig eller naturlig skade. De typiske skader, der ses på huse, kan ses af det nedenstående:

- Brandskader
- Vandskader
- Stormskader
- Svampe- og insektskader
- Indbrud/hærværksskader

Når der har været brand i huset, er det essentielt for de fleste, at skaden bliver udbedret så hurtigt som muligt, så boligen fremstår i god stand igen.

Hvis du har fået vandskader derhjemme, kan dette have omfattende konsekvenser for jer. Det er derfor meget afgørende, at der reageres så hurtigt som muligt, så skaden ikke forværres af bare at ligge.

Hvis din bolig har fået en stormskade, er det typisk gavlene og taget, det er gået ud over. Hvis du gerne vil forebygge dette, inden skaden rent faktisk sker, kan dette ske ved at få tagkonstruktionen kontrolleret. Hvis du er ude for sent, og dele af tagkonstruktionen er blæst ned, er det vigtigt at få afdækket hurtigst muligt, hvilket sikrer, at der ikke forekommer følgeskader fra vind og vejr.

Hvis din bolig har problemer med enten svampe- eller insektskader, kan du dette undersøgt og konkluderet i forhold til hvilken type svamp eller insekt, der er tale om. Hvis der er tvivl om dette under inspektionen, vil der blive taget en prøve, der præcist kan give svar på dette, hvorefter problemet kan behandles på den mest hensigtsmæssige måde.

Også hvis din bolig har været udsat for hærværk, eller den er blevet brudt ind i, kan du få hjælp til disse forsikringsskader