Affaldscontainer udlejning

Hvilke Affaldscontainere kan man leje?

Har du en masse affald, du skal af med? Og har du måske brug for at leje en affaldscontainer? Læs med her og find ud af, hvad du skal være opmærksom på, når du står og skal af med en masse affald.

Sorter dit skrald

Prøv først og fremmest at tage et kig på dit affald. Der er er med stor sandsynlighed meget forskelligt slags affald, og det er netop derfor, at det rent faktisk betaler sig at sortere. Noget af dit affald er måske materialer, der kan bruges igen og igen, imens noget andet bare skal direkte til forbrænding. Når du har brug for affaldscontainer udlejning til dit affald, er det derfor vigtigt, at du vælger den eller de rigtige typer af affaldscontainere alt efter, hvilken form for affald, du skal af med.

Forskellige affaldscontainere

Der findes mange forskellige typer af affaldscontainere til udlejning, så der er noget til lige præcis den type af affald, som du står og skal af med. Der findes blandt andet containere til:

• Haveaffald
  • Træ
  • Møbler
  • Jern og metal
  • Papir og pap
  • Brændbart affald
  • Byggeaffald

Har du en af disse typer af affald, som du skal af med, er der affaldscontainer udlejning i Nordjylland, som du med fordel kan benytte dig af. Her kan du leje lige præcis den type af container, der passer til dine behov. Der findes containere i forskellige størrelser og tiltænkt forskelligt materialer, så der er helt sikkert en container til det affald, du gerne vil af med.