Hvordan skifter man tandlæge?

Hvordan skifter man tandlæge?

For at opretholde sunde tænder og god mundhygiejne er det vigtigt, at du går regelmæssigt til tandlæge, så dine tænder kan få den bedste behandling. Derfor er det også rigtig vigtigt, at du har en tandlæge, som du er glad for. Er du utilfreds med din tandlæge vil du helt sikkert skubbe tandlægebesøget til det virkelig ikke kan undgås længere, men på sigt er det langt fra den bedste løsning. Derfor skal du bare skifte tandlæge, hvis du oplever den mindste utilfredshed. Med en god og dygtig tandlæge, som du er glad for, vil du med stor sandsynlighed gå mere til tandlæge, og du vil kunne gøre både dig selv og dine tænder en stor tjeneste. Læs med her og hør mere om, hvordan du skal bære dig ad med at skifte tandlæge.

Sådan foregår tandlægeskift

Uanset om du ønsker at skifte tandlæge pga. flytning eller utilfredshed er det super let at skifte tandlæge. Det er nemlig helt op til dig, hvilken tandlæge du ønsker, så det er bare at finde frem til en tandlæge, som du føler dig tryg og sikker hos. Når du har fundet den tandlæge, du ønsker, skal du blot ringe og bestille tid, så sørger tandlægen for alt det praktiske med flytningen. Nemmere bliver det simpelthen ikke.

Hvornår skifter man typisk tandlæge?

Der kan være rigtig mange forskellige grunde til, at folk vælger at skifte tandlæge. Samtidig er det vigtigt at sige, at det er fuldstændig op til dig selv, hvilken tandlæge du ønsker, og derfor er der heller ingen begrundelse for tandlægeskift, som er forkert. Der er dog nogle begrundelser, som man ser oftere end andre. Det er blandt andet tandlægeskift ved:

• Flytning til ny by eller landsdel
  • Utilfredshed med nuværende tandlæge
  • Mulighed for at spare penge ved at skifte til en tandlæge, som kan tilbyde samme ydelser til en bedre pris

Vælg en god tandlæge i Fredensborg

Mangler du en god tandlæge i Fredensborg, er et oplagt valg Tandklinik Lyhne. Her er det overordnede mål, at patienterne skal have flotte og stærke tænder igennem hele livet. Patienten er altid i centrum, og der er fokus på, at det skal være behageligt, afslappende og trygt at gå til tandlæge. Desuden er der studierabat og dermed mulighed for at spare en god portion penge, hvis du er studerende, og samtidig er der lørdagsåbent tre gange om måneden, så dig, der har travlt i hverdagen mellem 8 og 16, alligevel altid vil kunne komme til tandlæge.