Hvad skal man have på en campingsplads?

Must haves på campingpladsen

Planlægger du en campingferie, er der nogle must haves, som du bør anskaffe, hvis du vil gøre din oplevelse endnu bedre. Når man camperer, er det ofte mere en mere primitiv oplevelse end andre ferier – og det er også netop det, der gør oplevelse fed og speciel. Har du det rigtige udstyr med, bliver ferien bare lidt bedre. Dermed ikke sagt, at du skal pakke alt, du bruger i hverdagen.

I artiklen her har vi samlet det nødvendige udstyr, som kan gøre din campingferie mere sjov – så du kan bruge mere tid på at lave aktiviteter udendørs eller nyde kvalitetstiden med dem, du er på ferie med. Følg med og bliv klar til campingferien!

Sådan opgraderer du din campingoplevelse

Du finder et stort udvalg af campingudstyr online, som kan gøre din ferie meget bedre. Men hvordan sorterer man i, hvad der er nødvendigt – og hvad der er luksus? Vi har samlet det essentielle udstyr, du bør anskaffe dig til campingferien herunder:

1.Stole og borde

Campingborde og -stole er virkelig gode, fordi de oftest er designet til at kunne foldes effektivt sammen. På den måde fylder det ingenting, men det er virkelig essentielt at kunne sidde ordentligt og nyde den tidlige morgenmad eller spille kort om aftenen.

2.Tørrestativ

Man kan få de smarteste tørrestativer, som du kan sætte på campingvognen, så du hurtigt kan hænge vasketøj eller vådt badetøj til tørre i den friske luft. Man kan også få mindre tørrestativer, der kan stilles på jorden, som nemt kan foldes sammen. Det fylder ingenting, men er næsten uundværligt på en god campingferie. Husk at pak nogle klemmer til at fæstne tøjet med.

3.Lys

Det kan være svært at stå tidligt op og tage på eventyr, hvis man ikke har lys til at se, hvad man foretager sig. Eller hvis man sidder en aften og hygger med et spil, kan det hurtigt blive upraktisk i mørke. Du kan få mange forskellige varianter af lys til campingferien. Vi kan især anbefale solcellelamper, der oplades i dagtimerne.

4.Læhegn og parasoller

På campingferien bruger man meget af tiden udendørs, og derfor er det rart at kunne beskytte sig mod vind og vejr. Anskaf dig et læhegn, så vinden ikke ødelægger jeres oplevelse. Er det en meget varm periode, kan I også med fordel tage parasollen med på tur, så I ikke skal pines af solbrændte kroppe om aftenen.

5.Mundbind og håndsprit

På grund af coronavirus er det en rigtig god idé altid at have et mundbind på sig eller håndsprit i lommen, som du kan bruge steder, hvor der færdes mange mennesker. Pas på dig selv og dine nærmeste på campingferien med det rigtige campingudstyr.