Børnevenlig campingplads på Djursland

Oplev børnevenlig campingplads

Feriens rolige base: Sådan vælger du

For mange er feriedagene den perfekte mulighed for at komme hinanden nærmere og skabe uforglemmelige minder som familie. Når man skal planlægge ferien, er det imidlertid ikke usædvanligt, at en række bekymringer opstår. Fremmede omgivelser kan ofte synes overvældende for de mindste – og hvis der ikke er de fornødne faciliteter, kan det være vanskeligt at stimulere den kreative hjerne. Af den årsag kan det være en fordel at vælge en børnevenlig campingplads på Djursland. Her er der plads til ethvert behov med legeplads, naturområder og et hav af seværdigheder helt tæt på. Så er børnefamilien fuldt beskæftiget hele ferien!

Fordele ved den børnevenlige campingplads

Der er mange fordele ved at vælge en børnevenlig campingplads på Djursland. Først og fremmest er campingpladsen særligt opmærksom på jeres behov som familie. Det betyder, at der er aktiviteter og faciliteter, som er skræddersyet til både børn og voksne. En børnevenlig campingplads rummer desuden en højere grad af sikkerhed, som giver jer ro i maven som forældre. Her er der hegn og døgnovervågning, så børnene trygt kan lege og udforske. Herudover arrangerer mange børnevenlige campingpladser på Djursland underholdning. Foruden de sjove legepladser har man således mulighed for at bage sit eget snobrød, prøve at spille minigolf eller cykle en tur i nærområdet.

Udforsk Djursland

Djursland er det perfekte rejsemål for børnefamilien. Ud over at tilbyde ophold på et af områdets børnevenlige campingpladser med de fornødne faciliteter findes der også en række attraktioner på Djursland, som begejstrer store såvel som små. På Djursland kan man eksempelvis tage et smut forbi Djurs Sommerland og tilbringe en dag i de sjove forlystelser. Det er også muligt at prøve vandsport nær kystlinjen ud mod Kattegat – og så kan man tilmed opleve eksotiske dyr helt tæt på i Ree Park. Fra jeres rolige base på en børnevenlig campingplads kan I udforske Djurslands unikke seværdigheder med manér!