Autoreklame

Sådan rengøre du bedst din autoreklame

Har du en virksomhed, og ved ikke hvordan du gør folk opmærksomme på virksomhedens eksistens? For at gøre folk opmærksomme på din virksomheds eksistens, er et centralt trin synlighed. Synlighed skaber opmærksomhed – og uden denne er det svært at sælge din virksomheds produkt. Men hvordan gør du så dette? En måde hvorpå du kan gøre din virksomhed synlig for omverden er via autoreklame. Når du alligevel er ude og køre, kan du lige så godt udnytte køreturen og være din egen rullende reklamesøjle. Skriver du herudover kontaktinformationer på autoreklamen, kan din bil fungere som et stort og kørende visitkort for dig og din virksomhed. Autoreklamen kan stort set se ud som du vil, og hermed kommunikere det budskab du ønsker at kommunikere. Budskabet bliver herved synlig på gader, veje og parkeringspladser i dit lokalområde, samt hvor du ellers befinder dig. Alt i alt kan dette tiltrække et utal af potentielle kunder, da de ser reklamen og bliver bevidste om virksomhedens eksistens.

Hold din bilfolie ren

Når din bil er en del af din virksomheds image udadtil, er det tilmed vigtigt, at bilen er velholdt og ren. Du gør din bilfolie ren ved at:

• Skyld bilen ren for overskydende snavs
  • Vask den i sæbe uden sulfo, varmt vand og en blød svamp
  • Undgå vask med stort tryk
  • Undgå automatisk bilvask

Du kan yderligere forhøre dig hos forhandleren, såfremt du har brug for tips til vedligeholdelse.

Hvad koster en autoreklame?

Prisen på autoreklame kan variere. Prisen afhænger blandt andet af firmaets logo eller navn, men vil typisk koste mellem 2000 og 3000 kroner. Monteringen af autoreklamen vil tilmed afhænge af det design, du ønsker dig. Når du vælger firmaet der skal producere din autoreklame, bør du sikre dig, at virksomheden er erfaren og at deres kvalitet er høj. Er autoreklamen ikke af god kvalitet, vil du komme til at fortryde det.