Tandklinik København

Tandklinik udfører tandaftryk med 3D-scanner

Når du skal vælge en tandklinik, er det vigtigt at have gjort sig nogle overvejelser om, hvad der er vigtigt for dig. Selvfølgelig skal service og pleje altid være i top, men der er nogle flere overvejelser, du kan gøre dig, for at sikre dig, at du vælger en kompetent og erfaren tandlæge.

Der findes utroligt mange tandlæger i hele Danmark og mange tandlæger har forskellige klinikker i flere dele af Danmark. Det betyder som regel, at deres klinikker er succesfulde, og at de har mange patienter, hvilket er et godt tegn, til dig, der skal vælge tandlæge.
Det er selvfølgelig også altid en god idé at læse anmeldelser fra andre kunder online, så du har et godt og bredt billede af andre patienters oplevelser. Derudover kan du også snakke med flere forskellige klinikker, og få et indtryk af, hvordan de bedst kan hjælpe dig.

For nogen er det vigtigst at tandlægen er tæt på og billig, men det kan altid betale sig at gøre sit forarbejde.

Få et tandaftryk hos tandklinikken

Når der er brug for et tandaftryk af dine tænder, er der to måder at gøre det på. Enten manuelt eller ved hjælp af en 3D scanner.

Ved et manuelt tandaftryk kan nogle patienter opleve ubehag, da der skal en del aftryksmateriale i munden for at aftrykket bliver helt korrekt. Man kan også være uheldig og have brug for at skulle få taget et aftryk flere gange, hvis materialet og aftrykket rykker sig.

Ved et tandaftryk med en 3D scanner får man en figur af patientens individuelle tandaftryk, som er et digitalt aftryk i gips. Derudover er processen langt hurtigere end med et manuelt aftryk.

Fordelene ved en 3D scanner på en tandklinik

Med en 3D scanner er der mange fordele at hente, da aftrykket bliver utroligt præcist. Derudover er der heller ikke de samme gener for patienten forbundet med aftrykket, det går langt hurtigere og er samtidig meget bedre for miljøet. Den største fordel ved 3D scanneren er dog, at aftrykket kan gemmes digitalt og bruges til at gøre laboratorieprocessen bedre.

Hvis du har brug for et tandaftryk, kan du besøge din tandklinik i København hos Tandlægerne Ved Runddelen og få et 3D aftryk af dine tænder. Hos tandklinikken i København får du altid god pleje og service af dine tænder samt kompetente og erfarne tandlæger, der kan udføre samtlige behandlinger.

Besøg din tandklinik i København i dag og hør mere om 3D tandaftryk.