Byens Autoværksted har kompetente automekanikere med stor erfaring

Professionelt autoværksted i Kolding og vejen

Få repareret bilen hos Byens AutoVærksted

Uanset hvilken form for service, din bil har brug for, så står Byens AutoVærksted i Kolding klar til at hjælpe dig med at komme ud at køre igen. Her sættes en ære i at levere en god, professionel og personlige service, så du som kunde kan stole på, at vi yder vores bedste, når din bil skal repareres.

Vi står altid til rådighed med hvad end, din bil har brug for – uanset om det gælder større eller mindre reparationer. Blandt andet i forbindelse med:

• Køb af nye, brugte biler
  • Salg af brugte biler
  • Udbedring af diverse skader på din bil
  • Reparation af ruder i forbindelse med stenslag eller lignende
  • Service eftersyn i forbindelse med at din bil er indkaldt til syn
  • Diverse dækservice
  • Undervognsbehandlinger
  • Omlakering af din bil
  • Olieskift

Vi har kompetencer, erfaring og alt det rette værktøj til at klare enhver form for reparation af din bil, så uanset bilmærke og bilforsikring, står vi klar til at hjælp dig med at komme ud på vejene igen hurtigst muligt. Vi bruger og monterer desuden kun veltilpasset reservedele af altid højeste kvalitet, så vi passer bedst mulig på din bil under reparationen, og så du altid kan stole på, at din bils sikkerhedssystemer også fungerer optimalt efter endt reparation.

Få repareret stenslag i ruden

Er skaden sket med et stenslag i ruden, er vi de rette at opsøge. Vi har stor erfaring med reparation af ruder, og vi ved, at alle ruder kan repareres, hvilket er langt billigere end at få skiftet hele ruden, så længe stenslaget ikke er voldsomt stort eller revnet. For at undgå dette er det nødvendigt, at du sætter rudeplaster på stenslaget hurtigst muligt efter, det er sket, så du undgår at der kommer fugt og snavs. Dette gør, at vi hos Byens Autoværksted har bedst mulighed for at kunne reparerer din forrude – og samtidig har du mulighed for at spare en stor portion penge, da du undgår at skulle have skiftet hele ruden.