Har din bolig brug for fornyelse? Og er du på udkig efter tidløst design? Hos Stokværk kan du få masser af inspiration

Oplev Stokværks bolig & designhus

Populær interiørbutik har succes online

Måske er det de mange regnvejrsdage, de lange og kolde vintre, eller måske er der bare noget i grundvandet, der gør, at vi danskere elsker at bruge vores tid hjemme i vores boliger. Verdenskendte for vores hygge og vores lange og stolte minimalistiske design- og møbeltradition, er vi mestre i at indrette vores stuer, køkkener og soveværelser med lækre interiørprodukter og skøn brugskunst. For det er svært at forestille sig en hyggelig aftenstund med familien, uden ikke også at tænke på dybe sofaer, varm belysning og bløde tæpper. Hos det selvproklamerede oplevelseshus Stokværk i Espergærde, har de netop forstået, at danskerne elsker at indrette deres boliger med smukt design og lækkert interiør, der kan sætte rammen for en dejlig og hyggelig atmosfære hjemme i privaten.

Kun det bedste er godt nok

Med en skarp æstetisk sans, respekt for designtraditionen og god gammeldags god service, er Stokværk en interiørbutik i rivende udvikling. Bag foretagendet står Lise Lotte Møller og Rikke Posner, og siden de overtog Stokværk i februar 2017, har de to veninder nemlig ikke set sig tilbage – snarere tværtimod. Den fysiske butik i Espergærde er det urokkelige fort i succesen. Herfra åbner de hver dag dørene op for et utal af kunder, der kommer fra nær og fjern for at gå på opdagelse i deres livsstilsunivers. Sortimentet tæller udelukkende produkter fra markedets bedste og mest anerkendte brands, og du skal ikke bruge mange minutter inde i den velassorterede butik, før det er tydeligt, at produkterne er nøje udvalgt.

Et slaraffenland for livsnydere

At Stokværk kalder sig selv for et oplevelseshus, skal ses i lyset af, at de netop forhandler meget mere end blot interiør og produkter til boligen. Produktlisten består således også af smukke smykker, tøj og sko, skønhedsprodukter og delikatesser, som kaffe, oste og snacks. Stokværk er med andre ord et vaskeægte slaraffenland for dig, der elsker at have det lækkert. Samtidigt har Møller og Posner også indrettet en café og et showroom i de tilstødende lokaler, ligesom at de i maj 2020 udvider med deres børneunivers, Stokværk Kids. ”Oplevelseshus” er med andre ord en mild betegnelse for de to visionære veninders livsdrøm, Stokværk.

Et betagende online univers

Som ethvert seriøst foretagende i det 21. århundrede, har Stokværk naturligvis også en smuk og intuitiv webshop. De kalder det selv for et online univers, og du skal da heller ikke bruge lang tid inde på den brugervenlige webshop for at indse, at det store og imponerende sortiment er nærmest endeløst. Alt fra de smukke vaser, lamper og møbler til de fine smykker, skønne kjoler og lækre skønhedsprodukter er håndplukkede af de dygtige folk bag Stokværk. Derfor er Stokværk bestemt også et besøg værd for dig, der søger inspiration til hjemmet eller mangler en god gave til en, du har kær.

Så gå på opdagelse i det store oplevelseshus allerede i dag. Uanset om du foretrækker at gøre det online eller i deres fysiske butik i Espergærde, vil du bestemt ikke fortryde det. Rigtig god shopping-fornøjelse!