Oplevelsesgaver

3 idéer til oplevelsesgaver

Spa-dag

En spa-dag er en ideel oplevelsesgave, hvis du gerne vil forkæle dine nærmeste – uafhængigt af begivenheden. Det er en simpel og behagelig måde at slippe væk fra den hektiske hverdag og bare nyde en god, lækker og afslappende spa-dag med dine yndlingsmennesker! Og hvis du virkelig ønsker en uforglemmelig spa-dag, så er det bare med at søge efter helt specielle opholdsmuligheder, såsom Sveriges bjerghotel Fjällnäs, der tilbyder dejlig mad, er omringet af idyllisk natur og har exceptionelle spafaciliteter.

Escape Rooms

En anden oplevelsesgave kunne være de sjove og velkendte Escape Rooms, der er blevet enormt populære de seneste par år. Og hvorfor skulle de ikke blive det!? Det er hyggeligt, spændende og altid en god oplevelse, som du kan forkæle dine yndlingsmennesker med. Der er et hav af Escape Rooms at opleve med en masse forskellige temaer, designs, gåder, sværhedsgrader mm. Dvs. at der er et Escape Room til alle slags personer, uafhængigt af alder og præferencer. Det er relativt billigt, nemt at planlægge og kræver ikke en større sum af jeres tid – og så er det en god oplevelse!

Øl/vinsmagning

Som det tredje på oplevelsesgave-listen, har vi øl/vinsmagning. Det er jo en ideel oplevelsesgave til den, der interesserer sig for vin eller øl, som du gerne vil forkæle på sådan en tur. En øl/vinsmagningstur kan indeholde en masse forskellige kombinationer. F.eks. kan I tage ud og smage på lækker vin, mens I får spillet noget petanque, men det kunne også være, at I hellere var til vin & tapas, som I bare vil nyde i fred og ro. I kunne også tage på vinsmagning og rundvisning på en vingård, som er en lækker naturoplevelse for vinentusiasten. Der er altså et hav af kombinationer – det er bare med at vælge den oplevelsesgave, som du ved din nærmeste vil elske!