Tømrermester Rasmus Scherfig

Brug for hjælp til din næste tømreropgave?

Den danske sensommer er et oplagt tidspunkt til huslige projekter af den ene eller anden slags. Måske dit sommerhus trænger til en kærlig hånd, efter du har boet i det hele sommeren, eller måske terrassen i sommerhuset eller derhjemme skal udvides eller vedligeholdes? Det kan også være, at du har brug for flere opbevaringsmuligheder f.eks. i form af indbygningsreoler eller et skur? Måske husets tag eller døre og vinduer trænger til en udskiftning? Eller har du planer om et større projekt som f.eks. en tilbygning eller et helt nyt hus? Uanset om der er tale om et lille eller stort projekt, kan du have brug for en hjælpende hånd fra en professionel tømrer, da mange ting ellers kan gå galt i processen.

Tag fat i din lokale tømrermester
Hvis du går og har planer om et nyt projekt, så tag fat i din lokale tømrer, der kan sikre dig, at opgaven udføres korrekt og med de bedste materialer. Bor du i Syddanmark i nærheden af Esbjerg, Varde, Grindsted eller Billund, er der mulighed for at kontakte den erfarne tømrermester Rasmus Scherfig. I 2008 startede han sin enkeltmandsvirksomhed, som siden er blevet udvidet med fem tømrersvende og en lærling. Rasmus Scherfig har derfor 12 års erfaring – ikke kun inden for tømrerfaget, men også inden for snedkerfaget og totalentreprise. Hos ham vægtes kvalitet højt – hvilket også gælder ved ansættelse af tømrersvende. Derfor finder du her de bedste af de bedste tømrersvende, som sikrer dig tømrerarbejde af højeste kvalitet.

Tilfredse kunder
Udskiftning af døre og vinduer er én af de opgaver, som tømrersvendene hos Rasmus Scherfig ofte udfører. Og netop denne type opgave vækker da også stor tilfredshed hos virksomhedens kunder. En tidligere kunde udtaler: ”Vi bestilte vinduerne, og så gik det hurtigt med at de kom ud og målte op. Det tog en dag eller to og så havde de sat dem op i hele huset. Det har fungeret upåklageligt”. Også taglægning og opbygning af terrasse er hyppige opgaver for virksomheden.