Danmarks ældste flyttefirma

Danmarks ældste flyttefirma

Bechs & ABC Flytteforretning – et erfarent flyttefirma

Hos Danmarks ældste flyttefirma, Bech og ABC Flytteforretning, er du i gode hænder, når du har brug for en god samarbejdspartner til at varetage din flytning. Selvom flytteforretningen har eksisteret siden 1897, mener ejerne ikke, at mange år på bagen nødvendigvis gør deres tag på branchen gammeldags. Tværtimod bruges den lange erfaring som ekspertise i feltet og som en måde at bevæge sig fremad med nye trends, teknikker og maskiner. Derfor er du sikker på at få en fuldt up-to-date service af et veletableret firma.

Flyttefirmaet, der har sit hovedkontor i Kolding, har både afdelinger i Vejle og Fredericia, hvilket gør det muligt for dem nemt at kunne varetage flytninger i store dele af Jylland. Udover flytteservice tilbyder den jyske flytteforretning også både container- og kranudlejning, erhvervsflytninger og både internationale flytninger lige såvel som flytninger fra Jylland til Sjælland eller omvendt.

Få hjælp til din næste flytning

En flytning kan ofte være præget af mange kaotiske uger med nedpakning og flytterod, og det kan være svært at holde styr på, at alt ordnes i tide. Derfor kan det være en stor fordel at gøre brug af et professionelt firma, der har prøvet det så mange gange før, og netop her er Bechs & ABC Flytteforretning et godt bud.

Hvad end du skal flytte fra Sjælland til Jylland eller en langt kortere distance, står Bechs & ABC Flytteforretning altid klar til at hjælpe dig.