Derfor skal du vælge et lokalt firma til ejendomsservice

Derfor skal du vælge et lokalt firma til ejendomsservice

Har du mistet overblikket over trappevasken i den opgang, du udlejer? Eller måske har du andre ting at tage dig til end at sørge for, at tagrenden bliver renset i din virksomhed? Så kan det være en stor hjælp at hyre et professionelt firma til at tage over. Den lokale ejendomsservice i indre København er i den forbindelse den perfekte samarbejdspartner til ejendomme og erhvervsrengøring. Hvad enten din ejendom er beliggende på Østerbro, Frederiksberg eller i Indre By, står de klar med kompetent hjælp udført af kvalitetsbevidst personale.

Ejendomsservice – de tager sig af de praktiske opgaver

Det er ikke altid, at der er tid til at varetage alle de praktiske opgaver, der hører til at have en ejendom eller en virksomhed. Det er her ejendomsservicen kommer ind i billedet. Ejendomsservice går i al sin enkelthed ud på at servicere ejendomme, indendørs såvel som udendørs. Firmaer, der tilbyder ejendomsservice, vil bl.a. kunne tilbyde følgende services til lejemål og ejendomme:

• Trappevask og støvsugning af opgave
  • Generelt vedligehold af indendørs og udendørs arealer
  • Tagrenderensning og vinduespudsning
  • Snerydning
  • Viceværtservice og tilsyn med varmeanlæg

Ejendomsservice kan også inkludere rengøringsydelser – både den daglige på kontoret i virksomheden, men også specialrengøring. Fordelen ved at benytte sig af ejendomsservice i dette henseende er også de professionelle maskiner, der f.eks. ved rengøring af store indendørs arealer eller græsplæner sørger for et ensartet og effektivt resultat. Desuden henvender Ejendomsservice sig ofte til erhvervskunder, og servicen vil typisk fungere som en månedlig abonnementsordning.

Lokal ejendomsservice sikrer det gode samarbejde

Den lokale ejendomsservice vil altid være at foretrække, hvis du er på udkig efter et firma til at tage sig af de praktiske opgaver i din ejendom eller virksomhed. Det er en stor fordel, at firmaet, du hyrer, kender forholdene og standarderne i nærområdet, og at de er nemme at få fat, hvis der opstår spørgsmål eller behov for hjælp i de forskellige ejendomme. Det betyder også mindre stress for dig som ejer, da den nære kontakt giver større fleksibilitet – der er simpelthen bedre mulighed for at oprette løse aftaler, når firmaet er tættere på rent geografisk.