​Professionel, passioneret og erfaren bilforhandler

Det bedste udvalg af italienske biler

Italian Auto Aarhus er en passioneret bilforhandler drevet af Uffe Andersen - med over 20 års erfaring og familie i støvlelandet - der tilbyder en række legendariske italienske biler, som både kan passe til privatbilisten, firmabilsejeren eller erhvervskunden. De dedikerer deres service og rådgivning til netop at finde den rette model til dig, med et bredt udvalg til enhver smag, heriblandt: Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional og Jeep. Italian Auto Aarhus er et bilhus i særklasse i hjertet af Aarhus, hvor du kan komme helt tæt på de fede biler og prøvekøre dem, og ikke mindst, at få købt din egen lille bid af Italien!

De unikke, italienske hestekræfter

Alfa Romeo: En klassisk italiensk bil, der ikke er til at tage fejl af. Dens unikke klassiske design gør den let genkendelig - såsom frontens honeycomb-mønster - men dog med moderne twists på modellerne såsom Giulietta, der har helt særlige LED-lys i bagenden, der giver den et særpræget look. Dens tre-lags lakering giver en helt speciel dybde og glans, og findes i både diskrete farver som grå, men også mere modige farver som blå og rød. Den perfekte kombination af fart og design.

Fiat: En rigtig klassiker, der findes i forskellige modeller til et hvert behov. F.eks. er Pandaen en rigtig ’voksen minibil’. Det er en enkel minibil, men uden minibilens begrænsende plads, sådan at du sagtens kan klare hverdagens udfordringer. Der er plads til både børn og voksne, og bagsæderne kan altid klappes sammen for at skabe rum i bagagerummet! Den perfekte kombination af enkelthed og funktion for enhver familie.

Fiat Professional: Firmabilen med finesse og funktionalitet i topklasse for fagfolkets behov. Fiat Professional er den ideelle arbejdsmakker på fire hjul for bl.a. håndværkere, transport af varer, kassevogne etc. En Fiat Ducato er f.eks. en af Europas mest solgte varebiler - og af gode grunde. Den har en nyttelast på 2,2 ton, 9-trins gearkasse, smart design og komfortabel pedalkonsol. Det perfekte valg for fagfolk!

Jeep: En ægte klassiker der kan det hele! Den er en enormt praktisk og komfortabel familiebil, der altid kan genkendes. Men på den anden side har den offroad-egenskaber i verdensklasse. Den ligner ikke bare, at den passer i terrænet - den gør det også. Med en kombination af klassiske og moderne træk, er f.eks. en Jeep Renegade ikke til at tage fejl af, om det så er en køretur i byen med familie eller i det hårde terræn.

Italian Auto Aarhus - en bilforhandler for de seriøse

Italian Auto Aarhus sikrer dig altså en unik oplevelse i det italienske bilunivers, og du kan være sikker på, at du er i erfarne, passionerede og dedikerede hænder. Her kan du uden tvivl opsøge den nødvendige rådgivning for at finde netop din italienske drømmebil!