Din lokale elektriker i Assens området

El-Flex ApS - elektriker med kompetencerne på plads

Siden 2001 har El-Flex ApS leveret ydelser inden for elektricitet, både for private og erhvervsdrivende kunder. Hos El-Flex finder du 10 professionelle elektrikere, som alle står klar med løsninger når strømmen svigter. Vi har flere års erfaring med forskellige kundegrupper, hvoraf de største er landbrug, byggeri og private husstande.

Vi er opdateret på de nyeste teknologier inden for el, lys og varme, og vores kompetencer spænder lige fra salg og montering til fejlfindings- og reparationsopgaver. Med den rette rådgivning og kompetencerne på plads stræber vi efter at være Vestfyns foretrukne elinstallatør.

Troværdighed og kvalitet i første række

Elektricitet og elinstallationer er uundværlige dele af dagligdagen, og hos El-Flex ApS er det dine krav, som vi stiller skarpt på. Når vi sender en elektriker ud til dig garanterer vi derfor, at vi leverer et stykke arbejde, som vi altid vil kunne stå inde for. Kvalitetsbevidsthed og uddannelsesbaggrund er et krav for alle vores medarbejdere, så vi kan være sikre på, at du er intet mindre end fuldt tilfreds med den service, som du modtager hos El-Flex Aps.

Verden udvikler sig - også inden for elinstallation. For at kunne garantere, at vores service altid lever op til dine krav, videreuddanner vi derfor løbende vores medarbejdere. På den måde ved vi, at det er opdaterede og dygtige elektrikere, som kommer ud til din husstand, når uheldet er ude og vores ekspertiser er påkrævet.

Løsninger til netop dine el-behov

Du skal ikke stå alene med elektriske problemer. El-Flex ApS hjælper med både montering, reparation og vedligeholdelse af elinstallationer. Vi er altså med hele vejen, hvad end det er store eller små el løsninger.

Det er vigtigt for os, at du føler, at der ikke mangler noget når du vælger os. Derfor står vi til rådighed lige fra den tekniske rådgivning til at lyset går op igen. Vi hjælper med at opdage problemerne, så løsningsforslagene hurtigt kan komme på bordet.

Skulle problemet række ud over vores egen ekspertise har El-Flex Aps massere af samarbejdspartnere, så vi kan hjælpe dig med at finde hjælp inden for andre håndværksfag. Det vigtigste for os er, at dine elinstallationer er velfungerende og tidssvarende.

Vi kører med konkurrencedygtige priser i hele Assens Kommune. Tag endelig kontakt og hør nærmere - vi står altid klar med et uforpligtende tilbud.