M.L. Larsen er et professionelt nedrivningsfirma

Få hjælp til nedrivning på Sjælland

Hvis du står over for at skulle have revet dit hus eller noget andet ned, så ved du, at det er den slags opgave, der bare skal overstås, så du kan komme videre. Men selvom du gerne bare vil have det overstået, er det vigtigt, at det bliver gjort på en ordentlig måde. Der skal tages hensyn, da det kan være, at du vil have bygget på grunden bagefter, men der skal selvfølgelig også tage hensyn til miljøet.

M.L Larsen Enterprise er dit nedrivningsfirma på Sjælland, som står klar til at hjælpe både private, virksomheder, kommuner og institutioner. Her er du sikret ekspertise og de rette maskiner i forbindelse med diverse nedbrydning og nedrivning af huse, så du kan få det bedst mulige resultat. Der udføres opgaver i forbindelse med:

• Nedrivning af huse og andre ejendomme
  • Nedrivning af fabrikker og lignende
  • Nedrivning af større og mindre komplekser
  • Nedrivning af anlæg og stålkonstruktioner

Så uanset hvad du står overfor at ville have revet ned, så står M.L Enterprise klar til at hjælpe dig.

Derudover kan du også få hjælp i forbindelse med indendørs rydninger, som du vil stå overfor i forbindelse med eksempelvis renovering eller ombygning. Her står vi klar til at hjælpe med at demontere indvendigt inventar, gulv, loft, vægge, elinstallationer og diverse rørføringer.

Undgå at stå alene med hele oprydningen

Efter en stor nedrivning er der altid oprydningsarbejdet, som kan være meget omfattende. Men her stå M.L Larsen Enterprise ligeledes klar til at hjælpe dig med bortskaffelse af affald, så du undgår at stå alene med hele den store oprydning.

I forbindelse med nedrivning sker det ofte, at man finder miljøskadelige eller sundhedsskadelige stoffer. Her har du mulighed for at få hjælp til miljøsanering, hvor farlige stoffer og materialer fjernes. M.L. Larsen har mange års erfaring med netop fjernelse af disse farlige stoffer, og vi både hjælper og rådgiver gerne. Vi har altid fokus på sikkerhed og sundhed, og vi står klar til effektivt at hjælpe dig med bortskaffelse af disse usunde stoffer, så det kan blive gjort på den rigtige måde.