Kvalitetsbevidst entreprenørfirma i Næstved

Entreprenør med en bred vifte af kompetencer

Hos Entreprenørfirmaet Jørgen Møller finder du mange forskellige fagligheder og kompetencer i et og samme entreprenørfirma. Netop dette gør det muligt for dem at kunne tilbyde alt-i-én løsninger til deres kunder, der har brug for hjælp til diverse byggeopgaver. Entreprenørfirmaet blev etableret i 1979 og har siden da arbejdet for at tilfredsstille deres kunder med solide projekter, hvor der altid er øje for et højt kvalitetsniveau og en god serviceydelse til deres kunder. Har du brug for en entreprenør i Næstved og omegn, tilbyder Entreprenørfirmaet Jørgen Møller blandt andet hjælp til følgende ydelser:

• Gravearbejde

• Kloakarbejde og slamsugning

• Betonarbejde

• Dræn

• Murerarbejde

• Diamantboring

• Belægning

• Vognmandskørsel

Kvalitetsstemplet entreprenør

Ikke alle entreprenørfirmaer kan være så heldige at vise lige så flotte beviser frem, som de kan hos Entreprenørfirmaet Jørgen Møller, og netop disse beviser er med til at vise, hvilken kvalitet der leveres gennem aftaler med Jørgen Møller.

Som medlem af Dansk Byggeri finder kunderne en stor sikkerhed og garanti for god kvalitet, og det samme giver deres godkendelse fra Kloakmestrenes Kvalitetskontrol. Derfor kan du som kunde trygt overlade diverse entreprenøropgaver til virksomheden, der uden tvivl er i stand til at klare opgaven for dig.

I 2008 blev Entreprenørfirmaet Jørgen Møller tilmed kåret som en af børsens Gazelle-virksomheder, hvilket er et udtryk for virksomhedens fremgang både i forbindelse med indtjening og beskæftigelse. Dette er også et tegn på en virksomhed med en sund økonomi, der ved, hvordan de skal vækste virksomheden opad, og hvordan det bedste interne samarbejde medarbejderne imellem sikres.

Autoriseret kloakmester

Én af de arbejdsområder entreprenørfirmaet har specielt mange opgaver inden for er kloakarbejde. Som autoriseret kloakmester har de stor erfaring med både kloak, afløb, dræn og slamsugning. Når der arbejdes med afløb og dræn, kan det somme tider være den mindste detalje, der er med til at gøre den store forskel, hvorfor præcision og kvalitetsbevidsthed er enormt vigtigt. Inden for kloakarbejde tilbyder Entreprenørfirmaet Jørgen Møller blandt andet følgende ydelser:

• Kloakservice
  • Slamsugning
  • Nedsivningsanlæg
  • Offentlig kloakering
  • Landbrugsdræn
  • Diamantboring
  • Og mange flere!

Erfarne medarbejdere med et bredt kompetencebræt

De i alt 15 medarbejdere, virksomheden dagligt beskæftiger, er alle fagligt veluddannede medarbejdere med hver deres gode erfaring og brede kompetencer. Denne alsidige profil gør virksomheden i stand til at udføre mange forskellige opgaver uden at skulle gå på kompromis med kvalitet eller faglighed, og du vil altid have mulighed for at få kyndig rådgivning uanset hvilken type opgave, du står overfor.

Sikker transport gennem vognmandsforretningen

For kunder der har brug for en sikker og pålidelig transportløsning af diverse materialer, tilbyder Entreprenørfirmaet Jørgen Møller også vognmandskørsel. Med sine lastbiler med 4 aks. Kærretræk 23 tons meter er virksomheden i stand til at transportere materialer til mange forskellige formål og leverer derfor ofte både grus, sand, asfalt og meget andet til større byggeprojekter og have- og anlægsopgaver. Dertil tilbyder de også blokvognskørsel op til 6 tons.